صف مدعیان در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار پنج تایی شد!\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

صف مدعیان در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار پنج تایی شد!

  • کد خبر: 2111103915
  • چاپ
  • انتشار: 02 بهمن 1402 - 18:57

با تایید صلاحیت یک کاندیدای سرشناس دیگر در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار رقابت در این حوزه سخت تر از گذشته شد.

به گزارش استناد نیوز، با تایید صلاحیت‌های صورت گرفته در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار توسط شورای نگهبان، صف مدعیان تصاحب تک کرسی نمایندگی مردم در مجلس طولانی تر و رقابت سخت تر شد.
هادی هاشمیان از جمله معدود کاندیداهای این حوزه انتخابیه است که سوابقی در سطوح بالای مدیریتی در کارنامه دارد، شش سال فعالیت به عنوان رئیس کل دادگستری استان گلستان و فعالیت های موثر در فساد ستیزی و گسترش مجازات‌های جایگزین حبس از جمله سوابق این کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم بشمار می آید.
هاشمیان از اساتید دانشگاه و حقوق دانی برجسته است که با توجه به ماهیت قانونگذاری و نظارتی مجلس، در صورتی که بتواند در فرصت باقی مانده تا انتخابات برنامه های خود را برای مردم تبیین نماید در صف مدعیان نمایندگی این حوزه انتخابیه از جمله علی اصغر باقرزاده، علیرضا رحیمیان، محمدرضا نادری و محسن خبازی کناری قرار خواهد گرفت.
همچنین با توجه به رویکرد شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها، اضافه شدن چند چهره شاخص دیگر به عرصه انتخابات تا روز ۱۹ بهمن ماه محتمل خواهد بود که منجر به ایجاد شور انتخاباتی در بابلسر و فریدونکنار و افزایش مشارکت می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار