\

۶۶۲ انشعاب رایگان گاز به مددجویان مازندرانی واگذار شد

  • کد خبر: 2111104060
  • چاپ
  • انتشار: 14 اسفند 1402 - 09:41

مدیر عامل شرکت گاز مازندران از واگذاری بیش از ۶۶۲ انشعاب رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سال جاری خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، قاسم مایلی رستمی در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه، آمادگی کامل داریم و در همین راستا در سال جاری بیش از ۶۶۲ انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی واگذار شده است.
وی با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد: در سال جاری ۴۷۷ انشعاب گاز رایگان برای اقشار نیازمند روستائی و ۱۸۵ انشعاب به جامعه هدف شهری تخصیص داده شده که همه این خدمات به صورت رایگان به خانواده مددجویان و نیازمند ارائه شده است.
وی با اشاره به این نکته که این اقدام در تمامی ادارات گاز رسانی استان انجام می‌شود گفت: مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده ننموده اند می‌توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز استفاده کنند.
مایلی رستمی اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی می‌توانند از قبض رایگان گاز بهره‌مند شوند.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران افزود: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با قرار گرفتن در سه پلکان نخست مصرف گاز از قبض رایگان برخوردار شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار