اسرائیل یک غده سرطانی جدا شده از آمریکا است\
  • نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار مجلس:

اسرائیل یک غده سرطانی جدا شده از آمریکا است

  • کد خبر: 2111236
  • چاپ
  • انتشار: 18 دی 1398 - 18:12

استناد نیوز، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار مجلس می گوید در این واقعه اسرائیل یک غده سرطانی جدا شده از آمریکا است، اما اگر آمریکا دست از پا خطا کند مزدور و سرکرده ای شان را که در منطقه اسلامی مستقر کرده را با خاک یکسان می کنیم.

 

به گزارش استناد نیوز،  ولی الله نانواکناری  با اشاره به حمله موشکی ایران به بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق در واکنش به ترور حاج قاسم سلیمانی گفت: موشک باران بامداد امروز و انهدام پایگاه نظامی عین الاسد اقدام ساده ای بود، اگر آمریکایی ها دست از پا خطا کنند، انتقام سخت را در دستور کار قرار می دهیم و اقدام سنگین تر برای انتقام از آنها را رقم می زنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: تمام پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه و در دور دست ها زیر نظر نهضت مقاومت است تا اگر دست از پا خطا کند دستور حمله موشکی صادر شود، از این رو آمریکا، اسرائیل و همه کشورهایی که پایگاه نظامی آمریکا در آنها وجود دارد بدانند اگر مجدد فاجعه آفرینی کنند برخورد مناسبی با آنها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در صورتی که خطایی صورت گیرد، اقدامی مقتدرانه خواهیم داشت، از این رو غربی ها مطمئن باشند اگر به این بازی ادامه دهند خواب را از چشمانشان می گیریم تا این اتفاق به عنوان عبرتی در تاریخ ثبت شود.

این نماینده مجلس با اشاره به تاکید سپاه مبنی بر اینکه به هیچ وجه رژیم صهیونیستی را در این جنایات جدای از رژیم جنایتکار آمریکا نمی‌داند، اظهار داشت: در این واقعه اسرائیل یک غده سرطانی جدا شده از آمریکا است، اما اگر آمریکا دست از پا خطا کند مزدور و سرکرده ای شان را که در منطقه اسلامی مستقر کرده را با خاک یکسان می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بامداد امروز (چهارشنبه ۱۸ دی) نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی به نام عملیات "شهید سلیمانی" با رمز "یا زهرا (س)" با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی آمریکا موسوم به "عین الاسد" را در هم کوبیدند./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار