احداث و توسعه پارک محله ای در راستای افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار قرار گرفت\
  • عباس رجبی شهردار ساری:

احداث و توسعه پارک محله ای در راستای افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار قرار گرفت

  • کد خبر: 2111529
  • چاپ
  • انتشار: 03 بهمن 1398 - 19:16

استناد نیوز، پارک محله ای رسالت در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری و تقویت نشاط شهروندی در زمینی به مساحت حدود 7000 مترمربع در انتهای خیابان صادقیه واقع در منطقه سه شهری در حال احداث است.

به گزارش استناد نیوز، عباس رجبی شهردار مرکز استان به همراه رییسی شهردار منطقه سه و احمدی رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از پروژه احداث پارک محله ای رسالت در محله صادقیه واقع در منطقه سه شهری بازدید نمودند.

رجبی با اشاره به رویکرد ضرورت احداث پارک های محله ای در محلات شهر و نیز با نگاه یکسان به همه نقاط شهر بیان داشت: احداث پارک های محله ای در محلات شهر با نگاه یکسان به همه نقاط شهر خصوصاً مناطقی که کمتر از خدمات شهری برخوردار بوده اند، در اولویت خدمت رسانی قرار می گیرد. بنابراین، احداث و توسعه خانه شهروندی و افزایش سرانه فضای سبز در منطقه سه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 ساماندهی اطراف پروژه و جلب رضایت شهروندان خصوصاً ساکنان مجاور پارک رسالت، در چارچوب قانون مورد تاکید شهردار مرکز استان در این بازدید بوده است. همچنین عباس رجبی بر تسریع عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد.

 گفتنی است، پارک محله ای رسالت در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری و تقویت نشاط شهروندی در زمینی به مساحت حدود 7000 مترمربع در انتهای خیابان صادقیه واقع در منطقه سه شهری در حال احداث است.

 حدود 5000 مترمربع فضای سبز و محیط بازی کودکان و حدود 2000 متر مربع مساحت معابر و پیاده رو در این پارک در نظر گرفته شده است. جاگذاری وسایل ورزشی و نیز کاشت گونه های مختلف گیاهی از نکات قابل توجه در احداث این پارک محله ای است.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار