حواشی پیش از آغاز بازی استقلال و السد / حدود 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی\

حواشی پیش از آغاز بازی استقلال و السد / حدود 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی

  • کد خبر: 211222
  • چاپ
  • انتشار: 19 بهمن 1395 - 18:12

بازی حساس پلی اف لیگ قهرمانان آسیا دقایقی دیگر و از ساعت 19 بین تیم های استقلال و السد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد

 به گزارش استناد نیوز، در حالی که استقلال در جام حذفی حذف شده و در لیگ هم با فاصله ای زیادی که پرسپولیس با سایر رقبا ایجاد کرده امید زیادی به قهرمانی ندارد، تنها نقطه امید هواداران استقلال حضور مقتدرانه در باشگاه های آسیا است که برای سعود به مرحله گروهی این بازی ها نیاز به پیروزی مقابل حریف قدرتمند قطری و ستارگانش دارد.

هواداران استقلال در این بازی حساس تیم محبوب خود را تنها نگذاشتند و از همان صبح امروز درحالی که ساعت ها تا شروع بازی زمان باقی مانده بود به سوی ورزشگاه آزادی روانه شدند و حضور این هواداران حواشی زشت و زیبایی را به وجود آوردند.

تا دقایقی پیش از شروع بازی نزدیک به 90 هزار تماشاگر آبی پوش به ورزشگاه آزادی آمده اند و حمایت همه جانبه ای را از بازیکنان و بخصوص علی منصوریان، سرمربی استقلال انجام دادند.

* سوت و بوق‌های ممتد، ناظران و تیم داوری را وحشت‌زده کرده بود و آنها خیلی سریع به سمت رختکن‌ها رفته و وسایل خود را در آنجا قرار دادند.

* ساعت ١٧ اتوبوس بازیکنان استقلال وارد ورزشگاه شد و هواداران استقلال به شدت بازیکنان را تشویق کردند.

* هنگام ورود بازیکنان السد به زمین هواداران سوت های ممتدی را به صدا در می آوردند و نکته عجیب در این بین شعار علیه پرسپولیس بود.

* در بین بازیکنان تیم رقیب، ژاوی از محبوبیت بالایی در فوتبال ایران برخوردار است و به شدت مورد تشویق حاضران در ورزشگاه قرار گرفت و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

* نکته جالبی که در ورزشگاه شاهد آن بودیم تعجب بازیکنان السد و تیم داوری از شور و هیجان و حضور پرشور هواداران در ورزشگاه بود،  که باعث شد با تلفن همراه خود از سکوهای ورزشگاه آزادی تصویر و فیلم برداری کنند.

* مأموران مستقر در ورزشگاه آزادی به شدت تماشاگران را مورد کنترل قرار داده و از ورود بانوانی که بیرون از استادیوم با کاغذ و قلم و دوربین عکاسی ایستاده‌اند جلوگیری به عمل می آورد.

* فرهاد مجیدی هم به جمع تماشاگران بازی امروز پیوست تا شاید روحیه مضاعفی به بازیکنان استقلال داده باشد.

* پیش از آغاز بازی بسیاری از هواداران استقلال برای دقایقی مرحوم ناصر حجازی، منصور پورحیدری و غلامحسین مظلومی را تشویق می کردند.

* حدود ۵ هزار هوادار  پشت درهای ورزشگاه منتظر هستند تا شاید بتوانند وارد شوند که ماموران انتظامی به دلیل تکمیل شدن جایگاه ها تاکنون از ورود آنان ممانعت کردند.

* تماشاگران استقلالی به دلیل سرمای شدید هوا با لباس‌های زمستانی و شال گردن و کلاه در ورزشگاه حاضر شده‌اند.

* هواداران استقلال شعار «یه افتخار در آسیا حسرت پرسپولیسی‌ها» را سر می‌دادند.

* ناظر AFC  به شدت افراد کنار زمین را کنترل کرده و تنها اجازه تردد به نمایندگان رسانه ها را در پشت دروازه ها می دهد.

* رحمتی کاپیتان استقلالی ها که بعد از مدتها درون دروازه آبی پوشان قرار می گیرد به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

 * ورزشگاه آزادی تکمیل شده و ماموران به هواداران پشت درب های ورزشگاه اجازه ورود نمی دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار