منع قانونی انتصاب حسنی‌خو به عنوان مدیرعاملی استقلال تهران/ حسنی‌خو نیز بازنشسته است\

منع قانونی انتصاب حسنی‌خو به عنوان مدیرعاملی استقلال تهران/ حسنی‌خو نیز بازنشسته است

  • کد خبر: 21158
  • چاپ
  • انتشار: 13 مرداد 1395 - 22:48

درحالی که گفته می شد استعفای افشارزاده از سمت سرپرستی باشگاه استقلال مرتبط با قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان بوده اما حالا شاهد انتصاب یک بازنشسته دیگر به سمت مدیرعاملی باشگاه پرطرفدار و محبوب استقلال هستیم!


به گزارش اختصاصی استناد نیوز، مطابق با قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان مصوب 1395/02/20 بکارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاههای اجرائی موضوع ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386/07/08 و کلیه دستگاههایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌کنند، ممنوع می‌باشد.


رضا حسنی خو، رئیس حراست وزارت ورزش است که با انتصاب به عنوان مدیرعاملی استقلال به زودی قرار است از این پست کناره گیری کند. او اولین بار در ماجرای دعواهای کارلوس کی روش با وزارت ورزش شهرت یافت و به نوعی او را عامل اصلی ادامه فعالیت کیروش به عنوان سرمربی تیم ملی می‌دانند.


گفته می شود حسنی خو به دلیل جانباز بودن منعی برای تصدی پست مدیرعاملی ندارد اما با توجه به تبصره 1 قانون ممنونعیت بکارگیری بازنشستگان، تنها جانبازان هفتاد درصد (70%) و بالاتر از این قانون مستثنا هستند که مدیرعامل جدید استقلال را شامل نمی‌شود.


بنابراین طبق قانون مصوب این انتصاب پذیرفته نیست و باید بصورت قاطع با آن برخورد شود تا قانون به صورت صحیح و کامل اجرا شود. سازمان بازرسی کل کشور در وزارت ورزش قطعا پیگیر این موضوع خواهد بود و اجازه قانون شکنی را نخواهد داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار