مجلس به طور جدی طرح اعاده اموال نامشروع را پیگیری می‌کند\
  • نماینده مردم سمنان؛

مجلس به طور جدی طرح اعاده اموال نامشروع را پیگیری می‌کند

  • کد خبر: 212402
  • چاپ
  • انتشار: 19 اسفند 1396 - 11:16

استنادنیوز؛ احمد همتی اظهار داشت:طرح اعاده اموال نامشروع یکی از اصول قانون اساسی است که باید هرگونه اموال نامشروعی از سوی مسؤولان به بیت‌المال بازگردد.

وی گفت: در این ارتباط دو بحث وجود دارد؛ اینکه اموال مسؤولان طراز بالای کشور قبل از شروع مسؤولیت و پایان هم رسیدگی شود و این هم در دست‌اندازهایی است که هنوز آنطور که باید و شاید اجرایی نشده و نمی‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس ادامه داد: این دو مورد را مجلس در حال پیگیری بوده و با توجه به اینکه از اصول قانون اساسی است، باید اجرایی شود.

همتی بیان داشت: مجلس طرحی را در این قالب دارد که جامعه اسلامی یک قدم به عدالت نزدیک‌تر و دغدغه مردم ما که اجرای عدالت اسلامی است، تا حدودی رفع شود و مجلس هم به جد پشت قضیه است و امیدواریم به بهترین شکل تصویب شود و به مرحله اجرا درآید.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: مردم برای اصلاح وضع جامعه انقلاب کردند و یکی از اهداف بلند انقلاب که عدالت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، باید تحقق پیدا کند و اگر ما در این جهت حرکت کنیم، اعتماد مردم به نظام اسلامی بیشتر خواهد شد و همین مردم پشتوانه کشور، انقلاب و نظام هستند و با دلگرمی بیشتری برای توسعه کشور حرکت خواهند کرد.

همتی گفت: آنچه‌ در آیه قرآن هم آمده، این است که هر چه در عدالت بهتر عمل کنیم، تقوای جامعه در زمینه‌های مختلف از جمله وجدان کاری، روابط‌ انسانی و جلوگیری از رانت‌خواری و باندبازی بیشتر خواهد شد.

وی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در این بخش غفلت شده است؛ امیدواریم همه ما و قوا دست در دست هم برای ایجاد عدالت در زمینه‌های مختلف تلاش کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار