مراکز دفن زباله شهرداری های استان بصورت مستمر پایش می شوند\
  • مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری:

مراکز دفن زباله شهرداری های استان بصورت مستمر پایش می شوند

  • کد خبر: 212702
  • چاپ
  • انتشار: 12 خرداد 1397 - 14:11

استناد نیوز؛سید محمد محمدی تاکامی که در دومین جلسه ساماندهی مراکز دفن زباله شهرداری های استان سخن می گفت، با اشاره به این که این مراکز 27 گانه وفق برنامه ابلاغی بصورت مستمر پایش می شوند، گفت: مقرر شده است ساماندهی مراکز مذکور تا پایان سال جاری کامل گردد. ‎

 


  به گزارش روابط عمومی استانداری، سید محمد محمدی تاکامی در دومین جلسه ساماندهی مراکز دفن زباله شهرداری های استان با اشاره به این که این مراکز 27 گانه وفق برنامه ابلاغی بصورت مستمر پایش می شوند، گفت: مقرر شده است ساماندهی مراکز مذکور تا پایان سال جاری کامل گردد.
محمدی با بیان این که این برنامه بصورت جدی پیگیری می شود، خاطر نشان ساخت: همه نواحی 9 گانه در حال تعیین تکلیف هستند و با ساماندهی این مراکز، مشکلات مراکز دفن زباله، رفع و گام مهمی در راستای ساماندهی پسماند برداشته خواهد شد.
وی بر ضرورت بهره گیری از مشارکت مردمی در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا تاکید کرد و افزود: باید برای اجرای مطلوب این طرح و تداوم آن فرهنگ سازی مناسب صورت گیرد.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، در فراز دیگری از سخنان خود، ضمن گرامی داشت روز جهانی محیط زیست، تصریح نمود: مازندران بخاطر دارا بودن سرمایه های طبیعی، خدادادی و زیستی، استان بسیار مهمی است و باید در صیانت از محیط زیست اهتمام شود.

 

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار