مسئولان به دعواها و خصومت‌های شخصی خود نپردازند/ مردم بازخواست خواهند کرد\

مسئولان به دعواها و خصومت‌های شخصی خود نپردازند/ مردم بازخواست خواهند کرد

  • کد خبر: 212734
  • چاپ
  • انتشار: 18 خرداد 1397 - 01:40

استنادنیوز؛ عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت بیان داشت: اگر بنا بر این باشد که مسئولان به دعواها و خصومت‌های شخصی خود بپردازند و به مردم توجهی نداشته باشند مردم گذشت نخواهند کرد و مسئولان را به پاسخگویی فرامی‌خوانند.

منوچهر جمالی  با اشاره به فرمایشات و تأکیدات  رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: مقام معظم رهبری به مسئولان وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی توصیه‌های لازم را برای در پیش گرفتن برنامه‌های آتی کشور ارائه کردند.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در چارچوب برجام افزود: مقام معظم رهبری سازمان انرژی اتمی را موظف و مکلف کردند تا برنامه‌های پیش برنده در حوزه هسته‌ای را در پیش بگیرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون اعتمادی بر آمریکا نبوده و اکنون نیز نیست افزود: به فرموده رهبری اروپا نیز قابل‌اعتماد نیست اما ایران در خروج از برجام پیش‌قدم نخواهد شد.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به‌تمامی تعهدات خود در برجام عمل کرده افزود: با فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری تکلیف دولت، قوا و مردم برای ادامه مذاکرات و آینده هسته‌ای کشور روشن‌شده است.

جمالی با بیان اینکه روزگار سخت و سهل بر ملت و دولت ایران باید با اتحاد سپری شود خاطرنشان کرد: هدف و پیشران اصلی در رشد و شکوفایی کشور وحدت کلمه و خنثی نکردن انرژی یکدیگر است.

وی با تاکید بر اینکه تمام توجه و دغدغه مسئولان باید به داخل باشد تصریح کرد: توجه و متکی بودن به مردم باید در سیاست خارجی و داخلی ما یکسان باشد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رفتار مسئولان متبلور شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه به معیشت مردم و اقتصاد کشور گفت: در حال حاضر مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه مسئولان، رهبری و مردم توجه به اشتغال و توسعه کسب‌وکار است و همه باید در راستای این هدف بزرگ نقش داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در استفاده از کالای ایرانی گفت: حمایت از کالای ایرانی مستلزم مصرف کالای ایرانی و تولید است که نتیجه آن اشتغال و توسعه آن را در کشور به دنبال دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت معیشت خانوار نتیجه فرایند تعاملی از کارخانه تا مصرف است گفت: نقش مردم و مسئولان در تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی بیش‌ازپیش برجسته است چون بدون حمایت آن‌ها کالایی تولید و مصرف نشده و اقتصاد کشور نیز شکوفا نمی‌شود.

جمالی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی بیانگر این است که ما باید به فکر صنعت، اقتصاد، کارگر، تولید و اشتغال باشیم گفت: کالای ایرانی باید با تعصب مصرف شود و دولت نیز باید باهمت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حمایت کند.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در سیاست خارجی و اقتصاد تنها با انسجام، تعامل و همراهی همه‌جانبه رفع می‌شود تصریح کرد: اگر مردم مشاهده کنند که مسئولان دنبال اختلافات بی‌خود و دعواهای عجیب‌وغریب نیستند و هم‌وغمشان در جهت رفع مشکلاتشان است، اگر تنگنایی هم در کشور وجود داشته باشد صبر می‌کنند و اگر بنا بر این باشد که مسئولان به دعواهای و خصومت‌های شخصی خود بپردازند و به مردم توجهی نداشته باشند گذشت نخواهند کرد و مسئولان را به پاسخگویی فرامی‌خوانند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار