پيام سرپرست دانشگاه آزاد نور برای روز بسيج اساتيد/بسط و گسترش تفکر بسیجی در دانشگاه\

پيام سرپرست دانشگاه آزاد نور برای روز بسيج اساتيد/بسط و گسترش تفکر بسیجی در دانشگاه

  • کد خبر: 212947
  • چاپ
  • انتشار: 02 تیر 1397 - 11:21

استنادنیوز؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدنور در پیامی به مناسبت روز بسيج اساتيد گفت:بسیج یک جریان ریشه دار مکتبی و انقلابی است.

دکتر محمد احمدی سرپرست دانشگاه  آزاد اسلامی واحد نور به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید پیامی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد:
بسمه تعالی
بسیج نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره گیری از پاک ترین و شریف ترین افراد و حضور در صحنه های مختلف از دفاع مقدس تا در صحنه های آبادانی کشور و مقابله با هجمه های فرهنگی و عقیدتی دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده اند.

بسیج یک جریان ریشه دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله های افتخار، آخرین پیشرفت و سربلندی را تضمین و نقش بسیار موثر خود را ایفا نموده است.

بسط و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه ها، دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، کمک به ایجاد زمینه مناسب برای تلاش علمی، پژوهشی، ارتقای معرفت و آگاهی دینی باید از اهداف بسیج اساتید باشد. بسیج اساتید که مقام معظم رهبری وجود آن را برای نظام اسلامی یک نعمت می داند.

اینجانب سالروز شهادت اسوه علم و عمل شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می دارم. امیدوارم جامعه بسیج اساتید دانشگاه ها در جهت ارتقاء شاخص های رشد علمی و توسعه فناوری کشور به منظور دستیابی به جایگاه خوب علمی و فناوری نقش موثری را ایفا نماید.

                                                         دکتر محمد احمدي

                                          سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد نور



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار