استکبار مدعی حقوق بشر می کوشد تا ندای مظلومیت ملت های تحت ظلم در حنجره خفه گردد\

استکبار مدعی حقوق بشر می کوشد تا ندای مظلومیت ملت های تحت ظلم در حنجره خفه گردد

  • کد خبر: 213057
  • چاپ
  • انتشار: 09 تیر 1397 - 09:38

استنادنیوز؛محمد اکبرزاده کارشناس سیاسی سپاه کربلا  استکبار از سویی با تحمیل فشار وجنگ ها در کشورهای جهان به ویژه جهان اسلام، و از سویی ادعای  طرفداری حقوق بشرمی کوشد تا ندای مظلومیت ملت های تحت ظلم در حنجره  خفه گردد

 

کارشناس سیاسی سپاه کربلا به مناسبت هفته حقوق بشرامریکایی،  با بیان اینکه ترور و جنایت شیطان بزرگ  موجب بیداری ملتهای آزاده شد گفت: مدعیان حقوق بشر در نظام بین الملل بر مبنای سیاست ماکیاولی همواره  عملی برخلاف رعایت حقوق بشر داشته که در این صورت نمی توانند افکار عمومی را مدیریت و به سوی خود جلب کنند.

 محمد اکبرزاده با اشاره به اینکه از گذشته تاکنون اقدامات مجرمانه آمریکائیها در اقصی نقاط جهان(ویتنام، ژاپن، افغانستان، عراق و ... )حاکی از آن است که استکبار هیچ باور و اعتقادی به حقیقت حقوق بشر نداشته اظهار کرد: آمریکای جنایتکار و هم پیمانانشان  تنها از این واژه و ابزار باصطلاح حقوق  بشری،  برای نیل به اهداف پلید و استکباری خود در سطح کشور های جهان استفاده کرده که نظام جمهوری اسلامی ایران هم در بین کشورهای جهان مورد صدمات و خسارت های بیشماری قرار گرفت.

 کارشناس سیاسی مازندران ضمن بیان اینکه جنایت و حمایت بی بدیل استکبار از سازمان مجاهدین خلق(منافیق) از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با به شهادت رساندن نخبگان، بزرگان، علما، مسئولان تراز اول نظام و ... به عنوان ناقض حقوق بشر، برای ملت های آزاده جهان مشخص گردید عنوان داشت: مورد هدف قرار دادن مستقیم هواپیمای مسافربری ایرباس ایران بر فراز خلیج فارس  و شهادت رساندن بیش از 290 سرنشین بی گناه اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک شیرخواره از دیگر جنایات امریکای مدعی باصطلاح حقوق بشر است.

 وی با اشاره به اینکه ایجاد اختلافات قومی قبیله ای، عشیره ای و جغرافیایی در نقاط کشور اسلامی در اواخر دهه 50 منجر به شهادت عزیزان ما شد، ادامه داد: آمریکا و اروپای مدعی حقوق بشر، پس از به نیتجه نرسیدن از توطئه های داخلی، جنگ 8 ساله ای را به طور نیابتی به وسیله حزب بعث عراق علیه ملت و میهن اسلامی به راه انداختند که طی آن حدود 200هزار نفر از هموطنان ما در خطوط جبهه  و پشت جبهه  به شهادت رسیده و بالغ بر 670 هزار نفر اعم از جوانان، زنان و مردان مرز و بوم  مجروح  شدند.

 اکبرزاده گفت: کشورهایی که دم از حقوق بشر، حرمت و حریم انسانی می زنند نسبت به ملتهایی که روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی داشته و ندای آزادیخواهی سر می دهند، هیچ حرمت و حریمی قائل نیستند و حتی شدیدترین اقدامات، فجایع، قتل و عام، اعمال  ضد بشری و مجرمانه را مرتکب می شوند.

کارشناس سیاسی سپاه کربلا یادآور شد: نهایتا اینکه نظام سلطه با دستگاه تبلیغاتی وسیع قصد دارد اذهان عموی را تحت تاثیر برنامه های سلطه گرانه خود قرار داده و با روش های ستمگرانه،  مدیریت عمومی نظام سیاسی، لیبرال دمکراسی را موجه و مقبول جلوه دهد.

وی تاکید کرد: استکبار با این با ایجاد وحشت  و اعمال روشهای ضد بشری  مختلف با هدفگزاری جدید در عصر حاضر، به شکل نوین، ملت ها و دولت ها را به استثمار  می کشاند و در پی آن قدرتهایی چون، 1+5 ، شورای حکام، شورای امنیت، ناتوو اتحادیه اروپا از همین مدل پیروی کرده و در  فضای موجود برنامه های خود را پیش برده تا به اهداف شوم  چپاول، غارت، سلطه و چیره گی بر همه برسند.

محمد اکبرزاده با اشاره به اینکه استکبار از سویی با تحمیل فشار وجنگ های روانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی در کشورهای جهان به ویژه جهان اسلام، و از سویی ادعای  طرفداری حقوق بشرمی کوشد تا ندای مظلومیت ملت های تحت ظلم در حنجره  خفه گردد، و گاها دنیا را دچار اشتباه کند،  اضافه کرد: گرچه امروزه دولتهای جهان نسبت به ظلم، ستم و پایمالی  حقیقت حقوق بشر توسط استکبار و هم پیمانانش چنان سکوتی کردند که انگار فجایع و حاصل امپراطوری شارلاتانیزم استکبار را نمی بینند و صدایش را نمی شنوند، اما ندای ملت های مظلوم فلسطین، یمن، بحرین، عراق، افغانستان و ... در دنیا به گوش ملت های آزاده رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار