راه اندازی سامانه پلیس همراه در مازندران\

راه اندازی سامانه پلیس همراه در مازندران

  • کد خبر: 213084
  • چاپ
  • انتشار: 10 تیر 1397 - 12:03

استنادنیوز؛سامانه پلیس همراه با هدف ارتقا خدمات‌رسانی به مردم با حضور  معاون فناوری ارتباطات ناجا سردار دولتخواهافتتاح و راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار احمد دولتخواه در مراسم افتتاح طرح پلیس همراه مازندران اظهار داشت: عدم بروزرسانی فناوری‌ها موجب عقب ماندگی سازمانی می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش سرعت، دقت و صحت عمل، ذات فناوری ارتباطات و از پارامترهای مورد توجه در این عرصه است، افزود: شفاف‌سازی ماموریت‌ها و سالم‌سازی محیط از دیگر مزیت‌های فناوری ارتباطات در سازمان است. دولتخواه با ابراز خرسندی از اجرای طرح پایلوت تجمیع خطوط 110 در مازندران که با قوت در حال اجرا است، افزود: این طرح بهانه ای شد تا راه‌های بهتری را در پیش بگیریم که اجرای طرح پلیس همراه یکی از این راه‌ها است.

وی یکی از نگرانی‌ها در حوزه 110 و 197 را حضور به موقع پلیس و پاسخگویی به مطالبات مردمی دانست و افزود: با اجرای این طرح روند خدمات‌رسانی به مردم ارتقا می یابد.

معاون فناوری ارتباطات ناجا، گفت: هر چه قدر این فناوری‌ها بروز رسانی شود، رسیدگی به خواسته‌ها و مشکلات مراجعان رفع خواهد شد و با اجرای طرح پلیس همراه اعلام و درج خبر و حضور پلیس در صحنه به صورت سیستمی خواهد بود. وی با بیان اینکه در این طرح به صورت دیجیتالی و به مانند یک اپراتور موبایلی قابلیت دسترسی وجود دارد، افزود: دسترسی به سامانه اطلاعاتی، ارسال تصویر در کارهای میدانی، حضور پلیس در محل صحنه و پاسخگویی به مطالبات از جمله مزایای این طرح بوده و با اجرای این زیرساخت بسیاری از چالش‌ها و مشکلات رفع خواهد شد.

دولتخواه با بیان اینکه نگاه ما زیربنایی است و عملکرد باید در کار نمود پیدا کند، افزود: ارتقا هوشسازمانی، استفاده از ابزارهای مدیریتی الکترونیکی و پایش نیروها توسط فرماندهان که موجب ضابطه‌مندی کارکنان می‌شود از اهداف این طرح به شمار می رود. معاون فاوا ناجا، ارتقا ماموریتی در حوزه فناوری و بهره‌وری سازمانی را موجب کسب رضایتمندی مردم و رضایت خداوند دانست و از مجموعه فرماندهی انتظامی استان، جانشین فرماندهی، معاونت عملیات، پلیس پیشگیری و معاونت‌های اجرایی استان در پشتیبانی و اجرای این طرح قدردانی کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار