بازسازی اورژانس‌های تامین اجتماعی و ارتقا هتلینگ بیمارستانهای مازندران\

بازسازی اورژانس‌های تامین اجتماعی و ارتقا هتلینگ بیمارستانهای مازندران

  • کد خبر: 213273
  • چاپ
  • انتشار: 25 تیر 1397 - 11:31

استنادنیوز؛مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به ارتقا هتلینگ بیمارستان‌های استان، گفت: اورژانس‌های تامین اجتماعی مازندران بازسازی شد

محمد خورشیدی در نشستی خبری در بابلسر، اظهار داشت: بیش از  چهار میلیون و 700 هزار بار مراجعه در سال گذشته به بخش‌های مختلف درمانی بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران ثبت شده است.

وی با بیان اینکه 35 هزار بستری و 22 هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان صورت گرفته است، افزود: بیش از 14 میلیون بار مراجعه به مراکز غیر تامین اجتماعی مازندران نیز به ثبت رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه پنج بیمارستان و 14 مرکز بهداشتی درمانی به صورت مستقیم در استان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: در بخش درمان غیرمستقیم تمام بیمارستان‌های استان با هزینه ای معادل 11 میلیارد تومان بازسازی، بهسازی و هتلینگ شده است.

خورشیدی با اشاره اینکه هزینه درمانی مستقیم و غیرمستقیم این سازمان حدود هزار میلیارد تومان است، افزود: یک سوم از مجموع این مبلغ مختص به حوزه مستقیم بیمه تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و 300 کارمند به صورت مستقیم در حال خدمت به بیمه‌شدگان هستند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما رفع نیازهای بیماران در اتاق بستری آنان از طریق اجرای طرح هتلینگ بوده و اغلب اتاق‌های بیمارستان‌های تحت پوشش تامین اجتماعی مازندران بیش از سه تخت نیست.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: در سال گذشته هشت اورژانس سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور بازسازی شده که از این تعداد دو اورژانس مربوط به مازندران بوده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار