دغدغه‌ی سلامت مردم را داریم\

دغدغه‌ی سلامت مردم را داریم

  • کد خبر: 214561
  • چاپ
  • انتشار: 05 آبان 1397 - 21:57

استنادنیوز؛دکتر ظفرمند گفت:سازمان بیمه‌ی سلامت در این هفته می‌بایست بابیان عملکرد و اقدامات خود به جامعه متذکر شود که مجموعه‌هایی در کشور مشغول به فعالیت می‌باشند که دغدغه‌ی سلامت مردم رادارند

آیین گرامیداشت هفته‌ی بیمه سلامت با حضور دکتر سید مرتضی ادیانی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، عیسی طوسی مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران، دکتر حسن‌زاده مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان، دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران و جمعی از مسئولین و کارکنان این اداره کل برگزار شد.

دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران ضمن خیرمقدم به مدعوین حاضر در این مراسم در سخنانی گفت: هفته‌ی بیمه‌ی سلامت فرصت مغتنمی است تا کارکنان این سازمان به‌دوراز مشغله‌های خود نگاهی به اثربخشی و خدماتی که ارائه می‌دهند داشته باشند و به این باور برسند که حضورشان در سازمان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است.

وی اظهار داشت: سازمان بیمه‌ی سلامت در این هفته می‌بایست بابیان عملکرد و اقدامات خود به جامعه متذکر شود که مجموعه‌هایی در کشور مشغول به فعالیت می‌باشند که دغدغه‌ی سلامت مردم رادارند.

وی از اجرای پزشک خانواده در مازندران به‌عنوان یکی از اقدامات ماندگار در حوزه‌ی بهداشت و درمان یادکرد و گفت: کاهش هزینه درمان، قطع شدن ارتباط مالی پزشک و بیمار، کنترل بیماری‌های غیر واگیر و کم شدن مصرف داروهای غیرضروری و برداشتن هزینه از دوش بیماران از مهم‌ترین کارکرد مثبت پزشک خانواده است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران بیان داشت: پزشک خانواده به‌عنوان مشاوری امین و آگاه در عرصه سلامت جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌نماید که جا دارد مسئولین و متولیان امر نگاهی ویژه و حمایتی به استان‌های مجری این طرح ( مازندران – فارس) داشته باشند.

در پایان این مراسم از سرکار خانم فلاح زاده از شهرستان بابل به‌عنوان مدیریت پیشخوان برتر و سرکار خانم رضایی به‌عنوان بیمه‌شده‌ی برتر با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار