رضایت ارباب رجوع و بیمه شدگان از دغدغه های مهم سازمان بیمه سلامت است\

رضایت ارباب رجوع و بیمه شدگان از دغدغه های مهم سازمان بیمه سلامت است

  • کد خبر: 214897
  • چاپ
  • انتشار: 24 آبان 1397 - 11:18

استنادنیوز؛مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد: رضایت ارباب رجوع و بیمه شدگان از دغدغه های مهم سازمان بیمه سلامت است

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در حاشیه برنامه‌ای که برای پاسخگویی به درخواست های مردمی از طریق سامانه سامد برگزار شد، بیان داشت: رضایت ارباب رجوع و بیمه شدگان از دغدغه های مهم سازمان بیمه سلامت است که این راه مشارکت تمامی کارکنان سازمان در اجرای طرح تکریم از ارباب رجوع و صیانت از حقوق بیمه شدگان امری ضروری و مهم است و بر این اساس سازمان بیمه سلامت اقدام به راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ ( پاسخگویی به بیمه شدگان در سازمان بیمه سلامت) در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی نموده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، دکتر رسول ظفرمند ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران بیان داشت: کارکنان خدوم اداره کل بیمه سلامت مازندران برخورد مناسب با ارباب رجوع و تسریع در روند پاسخگویی به بیمه شدگان را همواره سرلوحه کار خویش قرار داده و خود را خدمتگزار مردم می‌دانند. وی در ادامه افزود: اداره کل بیمه سلامت مازندران در حوزه تکریم ارباب رجوع در حال حاضر در جریان الکترونیکی کردن خدمات خود برای تسهیل در دسترسی بیمه شدگان می باشد و علاوه بر پاسخگویی به مراجعین از راه های گوناگون نظیر میز خدمت ( حضوری و الکترونیکی) ، با استفاده از سامانه های مختلف نظیر شماره تلفن ۱۶۶۶ پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردمی می باشند که در این راه راهنمایی های لازم به تماس‌های گرفته شده انجام می شود .

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به اینکه سامانه سامد به عنوان یکی از کارهای ارزنده دولت در زمینه ایجاد بستر مناسب جهت ارتباط مستقیم مسئولان و مردم است، بیان داشت: سامانه سامد که با عنوان سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به حساب می آید، موجب تسریع در امور ، کاهش رفت و آمدهای ارباب رجوع به دستگاههای اجرایی و در نهایت صرفه جویی در هزینه و زمان می‌شود .

لازم به ذکر است حدود نیمی از جمعیت استان مازندران تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که در صندوق های مختلف بیمه ای نظیر کارکنان دولت، خویش فرمایان، بیمه سلامت همگانی ، سایر اقشار و روستاییان خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت می دارند .

وی در پایان با اشاره مجدد به راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ (پاسخگویی به بیمه شدگان در سازمان بیمه سلامت) افزود: سامانه ۱۶۶۶ در راستای رسیدن به اهداف سازمانی، توانمندسازی بیمه‌شدگان و همچنین ارائه خدمات یکپارچه درمانی به بیمه‌شدگان راه‌اندازی شده است و اداره کل بیمه سلامت مازندران در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی آماده دریافت پیشنهادات و درخواست های مردمی در زمینه بیمه درمانی می باشد.

لازم به ذکر است مدیرکل بیمه سلامت مازندران ضمن ارتباط مستقیم با مردم شریف استان و موسسات درمانی طرف قرارداد از طریق سامانه 111 (سامد) ، به سوالات و درخواستهای بیمه ای مردم شریف استان پاسخهای لازم را ارائه نمود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار