جانبازان مايه افتخار و سرافرازي جامعه هستند\

جانبازان مايه افتخار و سرافرازي جامعه هستند

  • کد خبر: 215093
  • چاپ
  • انتشار: 10 آذر 1397 - 11:27

استنادنیوز؛ استاندار مازندران در ديدار با جانبازان قطع نخاعي گفت:جانبازان مايه افتخار و سرافرازي جامعه هستند.


به گزارش ايثار واحد مازندران،احمد حسين زادگان استاندار جديد مازندران به همراه مظلومي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان  در مركز امام علي(ع) به ديدار جانبازان عزيز قطع نخاعي رفت.
استاندار مازندران به اتفاق مدير كل بنياد مازندران از جانبازان سرافراز هفتاد درصد و قطع نخاعي بستري در اين مركز عيادت نموده و در ديدار صميمي،از آنان تجليل و تكريم بعمل آورد.حسين زادگان هم چنين در مجتمع ايثار از جانباز عزيز 70 درصد محمد رضا اسكندري عيادت كرد.
استاندار مازندران در ديدار حضوري با اسطوره هاي صبر و استقامت گفت:شما عزيزان افتخار كشور و نظام هستيد و حضور در جمع شما يادگاران دوران 8 سال دفاع مقدس نه تنها روحيه بخش بوده بلكه درس عبرت است.
وي افزود:جانبازان الگو همه ما هستند چرا كه غيرت مردانگي و شجاعت آنان در پيروزي حق عليه باطل بي نظير بوده است.
گفتني است مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران پس از اين ديدار در ساري در منزل جانباز سر افراز سيد اكبر حمزه حضور يافت و از وي عيادت و موضوع حق پرستاري،درمان و...را مورد بررسي قرار داد.
مدير كل بنياد مازندران  در روستاي اسلام محله سرخرود شهرستان محمودآباد ضمن شركت در مراسم سومين روز در گذشت مادر صبور شهيدان والا مقام حشمت اله و محمدعلي دلاپور،از نزديك با بيت معزز شهيدان ديدار و با آنان ابراز همدردي كرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار