شجاعت لازم برای تصمیم‌گیری باید در دولت به وجود بیاید/شمارش معکوس برای انتخاب استاندار البرز\

شجاعت لازم برای تصمیم‌گیری باید در دولت به وجود بیاید/شمارش معکوس برای انتخاب استاندار البرز

  • کد خبر: 215095
  • چاپ
  • انتشار: 10 آذر 1397 - 12:10

استنادنیوز؛ نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور موافقت خود برای انتخاب یکی از معاونان استانداری البرزی برای استاندار شدن را اعلام کرده است.

عزیز اکبریان  در خصوص آخرین مصوبات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بنده سالروز شهادت آیت‌الله مدرس را گرامی می‌دارم، دهم آذرماه که به نام روز مجلس نام‌گذاری شده است.

وی از آیت‌الله مدرس به‌عنوان الگوی ایستادگی مقابل ظلم و ستم یادکرد و گفت: صفات مدرس، آزادمردی و مردانگی وی باید برای همه نمایندگان الگو باشد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شاید این‌گونه جاافتاده باشد که نماینده‌ای که به وزرا و دولتی‌ها بدوبیراه بگوید مدرس وار برخورد کرده است درصورتی‌که واقعاً چنین نیست.

اکبریان با تأکید بر اینکه مدرس در زمان خود با ظلم رضاخان مقابله کرد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر مردم‌سالاری دینی در کشور حاکم است.

وی بابیان اینکه نباید تفریط یا افراط داشته باشیم، گفت: نمایندگان باید استکبارستیز باشند و از حقوق مردم دفاع کنند، ولی جسارت و توهین کردن در سیره مدرس نبوده است.

پس از حل مشکلات داخلی می‌توانیم سراغ حل مشکلات خارجی ازجمله تحریم‌های ظالمانه برویم
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان باید به مسائلی چون گرانی، تورم و اخراج کارگران بپردازند و با دادوبیداد و بدوبیراه گفتن مشکلی حل نخواهد شد.

اکبریان با اشاره به اینکه حل مشکلات کشور نیازمند همکاری قوا است، گفت: مجلس، دولت و قوه قضاییه باید دست در دست هم به حل مشکلات کشور و مردم بپردازند.

وی با تأکید بر اینکه در ابتدا باید مشکلات داخلی را حل کنیم، گفت: پس از حل مشکلات داخلی می‌توانیم سراغ حل مشکلات خارجی ازجمله تحریم‌های ظالمانه برویم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌حل مشکلات داخلی تخریب و توهین نیست. مشکلات با دعوا حل نمی‌شوند، الآن زمانی برای دعواهای داخلی نیست.

اکبریان در بخش دیگری با اشاره به مصوبات اخیر مجلس، گفت: در بحث خودرو باید بگوییم؛ هم خودروسازان و هم مردم بدبخت شده‌اند و این وسط فقط دلالان سود می‌کنند.

شجاعت لازم برای تصمیم‌گیری باید در دولت به وجود بیاید

وی با تأکید بر اینکه بر شرکت‌های خودروسازی نظارت بیشتری می‌شود، گفت: خودروسازان باید به تعهد خود پایبند بوده و انجام دهند، اگر از مردم مقطوع پول دریافت کرده‌اند باید به تعهدات پایبند باشند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه شرکت‌های خودروسازی رو به ورشکستگی که شاید چیزی فراتر از ورشکستگی هستند، گفت: ما برای کنترل ارز و بازار به‌جایی اینکه بیاییم درآمد عمومی را بالا ببریم سرمایه‌ها را به باد می‌دهیم.

اکبریان در بخش دیگری انتقاد کرد و گفت: مردم فکر می‌کنند که دولت در برخی موارد با مجلس، کمیسیون‌ها و یا نمایندگان مشورت می‌کند درحالی‌که چنین نیست و تاوانش را باید ما بپردازیم.

وی با تأکید بر اینکه شجاعت لازم برای تصمیم‌گیری باید در دولت به وجود بیاید، گفت: در این صورت می‌توان امیدوار بود که بسیاری از مشکلات حل شوند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری با اشاره به تحولات استان و موضوع انتخاب استاندارد، گفت: از دکتر نجفی استاندار سابق تشکر و قدردانی می‌کنم زیرا برای پیشرفت استان زحمات زیادی کشیدند.

اعلام شد یکی از معاونان استانداری در لیست وزارت کشور و ریاست جمهوری قرار دارد، ولی هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است
اکبریان در ادامه با تأکید بر اینکه استاندار سابق به ما قول داده بود که به‌جز مسئول دفتر و یکی از فرمانداران کسی را از شمال به البرز نمی‌آورم، گفت: انصافاً به این وعده‌ای که داد عمل کرد درحالی‌که استانداران قبلی خیلی به وعده‌های این‌چنینی پایبند نبودند.

وی با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، گفت: اجرای این قانون باعث شد استاندار البرز به همراه ۱۴ استاندار دیگر بازنشسته شدند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزیر کشور با نمایندگان استان مشورت کرد نظر نمایندگان این بود که یکی از معاونان استاندار به‌عنوان استاندار البرز انتخاب شود.

اکبریان با تأکید بر اینکه معاونان استانداری البرز شایسته استانداری هستند، گفت: اعلام شد یکی از معاونان استانداری در لیست وزارت کشور و ریاست جمهوری قرار دارد، ولی هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است.

وی با تأکید بر اینکه وزیر کشور با یکی از معاونان استانداری برای استاندار شدن موافقت ۹۰ درصدی دارد، گفت: رئیس‌جمهور، معاون اول و وزارت کشور در این خصوص باید به جمع‌بندی برسند.

پیمانکاران شهرداری کرج باید توان پرداخت حقوق کارگران را داشته باشند
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در هفته جاری تکلیف استانداری البرز مشخص شود.

اکبریان در بخش دیگری با اشاره به تحولات شهر کرج و انتخاب شهردار پس از ماه‌ها، گفت: شهرداری یک‌نهاد عمومی است که زیر نظر شورای اسلامی شهر انجام‌وظیفه می‌کند.

وی به کش‌وقوس‌های انتخاب شهردار کرج اشاره کرد و گفت: اختلافات به شهر و شهرداری آسیب زد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: با انتخاب شهردار امیدواریم مشکلات موجود مرتفع شود.

اکبریان بابیان اینکه مشکلاتی در خصوص پیمانکاران شهرداری وجود دارد، گفت: پیمانکاران باید توان پرداخت حقوق کارگران را داشته باشند.

وی بر اهمیت راستی آزمایی قراردادها و نحوه برگزاری مناقصه‌های پیمانکاران شهرداری تأکید کرد و گفت: بازرسی استان و استانداری باید بر این مهم نظارت داشته باشند/مهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار