نسل ايثارگر نسل رشيد،مقاوم و با شجاعت و از خود گذشته است\

نسل ايثارگر نسل رشيد،مقاوم و با شجاعت و از خود گذشته است

  • کد خبر: 215466
  • چاپ
  • انتشار: 15 دی 1397 - 07:33

استنادنیوز؛معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان داشت:نسل ايثارگر نسل رشيد،مقاوم و با شجاعت و از خود گذشته است.

حجت الاسلام کاویانی، در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر ملي هنرمندان شاهد و ايثارگر كه در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر مازندران برگزارگرديد با اشاره به اینکه نقش هنرمندان تئاتر حوزه ایثار و شهادت در ترویج این فرهنگ به جامعه ضروری است، گفت: شناخت استعدادهای مناسب و ایجاد انگیزه برای جامعه ایثارگر از اهداف این جشنواره است.
معاون فرهنگي بنياد اظهار داشت:اين گونه برنامه ها چه در قالب جشنواره،يادواره،نمايشگاه و يا هر عنوان ديگري كه به رسم تكريم،از خود گذشتگي،غيرت و شجاعت اجرا شود كاري ماندگار است.
وي گفت:واقعيت اين است كه هر چه در تاريخ مرور كنيم نسلي بهتر و درخشان تر از شما عزيزان پيدا نمي كنيم.
حجت الاسلام كاوياني با بيان اينكه نسل ايثارگر نسل رشيد،مقاوم و باشجاعت و از خود گذشته است اظهار داشت:هنر تئاتر بعنوان يكي از ويژگي هايي محسوب مي گردد كه در محروميت ها قابل شكوفايي و جلوه گري است.
وي افزود:توانمندي كه در هنرمندان شاهد و ايثارگر وجوددارد در سوژه يابي و عناوين خود را نشان دهد و لذا در توسعه و رشد و شكوفايي اين مقوله فرهنگي بايد گام هاي مؤثرتري برداشته شود.
معاون فرهنگي بنياد تصريح كرد:اعتقاد من اين است كه تئاتر با نمايش،گفتاري و انتقال پيام همراه بوده و بر مخاطب اثر گذار باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار