ابراهیمی؛ کارگران ساختمانی مازندران با کمک دولت بیمه اجتماعی می شوند\

ابراهیمی؛ کارگران ساختمانی مازندران با کمک دولت بیمه اجتماعی می شوند

  • کد خبر: 215575
  • چاپ
  • انتشار: 24 دی 1397 - 08:31

استنادنیوز؛ مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و کشاورزان مازندران بیان داشت: تمامی کارگران ساختمانی در مازندران با کمک دولت بیمه اجتماعی می شوند.

محمد ابراهیمی در گفت و گویی اظهار داشت: با تلاش همکاران و همراهی مسئولان استان و استقبال روستاییان و عشایر، صندوق مازندران در میان صندوق های کشوری طی سال های 96 و97 رتبه اول را کسب کرده که این مهم را افتخاری در عرصه خدمت رسانی به جامعه مولد و زحمتکش کشورمان می دانیم.

وی گفت:صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و کشاورزان مازندران وابسته به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تجلیل از کشاورزان و عشایر به عنوان پیشگامان خودکفایی و استقلال عرصه اقتصاد کشاورزی و دامی ، اقدام مسئولان امر در خصوص ایجاد این صندوق را به منزله انقلابی بزرگ در بحث تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی و محرومیت زدایی درسطح روستاها و در میان عشایر غیور و زحمتکش توصیف کرد.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و کشاورزان مازندران با اشاره به این مطلب که اکنون ثبت نام برای عضویت در صندوق به صورت آنلاین انجام می شود و تمدید حق بیمه نیز به صورت الکترونیکی است؛ ادامه می دهد: آن دسته از اعضای محترم صندوق بیمه اجتماعی روستاییان؛ عشایر و کشاورزان که درجریان بیمه اشان وقفه ای ایجاد شده و نتوانسته اند حق بیمه خود را پرداخت کنند،با شرایط جدیدی که ایجاد شده می توانند سوابق بیمه ای خود را کامل کنند.

این مسئول مازندرانی 4 خدمت ارائه شده به بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر را پرداخت مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی کلی؛ فوت و نقل و انتقال سوابق بیمه ای ذکر کرد و در مورد فرآیند کارنامه بیمه ای اعضاء گفت: این کارنامه شامل مشخصات فردی، سوابق و دیگر موارد است که با مراجعه به سایت می توانند دریافت کنند.

ابراهیمی درباره سامانه پیامکی 300027 هم گفت: از طریق این سامانه پیام های قبل و بعد از پرداخت بیمه، تمدید حق بیمه، زمان دریافت حق بیمه و شناسه بیمه ارسال می شوند و ضمن آن که مستمری بیمه شدگان به طور مستقیم به حساب آنان واریز می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار