شفقت؛ ایران موفق‎ترین کشور در حوزه دفاعی است\

شفقت؛ ایران موفق‎ترین کشور در حوزه دفاعی است

  • کد خبر: 215847
  • چاپ
  • انتشار: 18 بهمن 1397 - 08:36

استنادنیوز؛ معاون وزیر دفاع گفت: ایران موفق‎ترین کشور در حوزه دفاعی است.

ابوطالب شفقت در همایش ملی موتورهای درون سوز در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار کرد: ایران بعد انقلاب با کاربردی کردن دستاوردهای خود در عرصه ملی ایده را از محیط خانواده به چرخه صنعت درآورد.

وی با اشاره به اینکه ایران یکی از کشورهای موفق در نیروی دفاعی در جهان در قالبی منظم و مهندسی شده با قابلیت کنترل و اندازه‌گیری شدن است، افزود: نیروی دفاعی با هدف رسیدن به اقتدار دفاعی با رویکرد غافلگیر نشدن، غافلگیر کردن در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته که می‌تواند در کشورهای پیشرفته در مقابل ابرقدرتهای بزرگ جهان ایستادگی کند.

معاون وزیر دفاع خودباوری و حفظ اقتدار ملی از شاخص‌های مختلف این مدل است،تصریح کرد: موفقیت‌های نیروی دفاعی ایران نشات گرفته از سه مولفه بوده که نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین مولفه این مدل است.

شفقت خاطرنشان کرد: ساماندهی و طراحی داخل صنعت و مرکز علمی پژوهشی دانشگاه‌ها در سطح گسترده برای استفاده کاربردی در صنعت دومین مولفه  است.

 این مسؤول محیط راهبردی را سومین مولفه مهم برشمرد و گفت: مدل کسب و کار و مدیریت کشورهای دیگر در ایران کاربردی است و باید با اتکا به نخبگان ملی نواقص مطرح شده را حل کنیم و با خودباوری و مدیریت صحیح نظام را به حرکت در آورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار