انتقاد صریح محمد دامادی به دولت و رئیس جمهور / بی تفاوتی ها به سیل مازندران را در مجلس پیگیری خواهیم کرد\
  • نماینده ساری و میاندرود در مجلس؛

انتقاد صریح محمد دامادی به دولت و رئیس جمهور / بی تفاوتی ها به سیل مازندران را در مجلس پیگیری خواهیم کرد

  • کد خبر: 216160
  • چاپ
  • انتشار: 29 اسفند 1397 - 22:17

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد صریح نسبت به دولت و رئیس جمهور نسبت به بی توجهی دولت به حادثه سیل مازندران واکنش نشان داد

به گزارش استناد نیوز، محمد دامادی در یک فایل صوتی که در رسانه های مجازی خود منتشر کرد گفت: من متاسفم که برای یک ماجراجویی دولت ردیف مستقلی را به نام مطالعه انتقال آب دریا ایجاد میکند که همه مخالف آن هستند، همه مردم نسبت به آن عکس العمل منفی نشان داده‌اند، اما وقتی ما مراجعه می کنیم و می گوییم مازندران استانی حادثه خیز است و لازم است ردیف مستقلی برای سیل و حوادث دیگر ایجاد شود تا بتونیم استان را مدیریت کنیم، متاسفانه با بازخورد منفی دولت مواجه می شویم.

من سوالم از آقای رئیس جمهور این است، آقای رئیس جمهور شما واقعا نشنیده اید در کیاکلا چه اتفاقی افتاد در میاندرود، سیمرغ، فرح آباد، ساری و... نشنیده اید چه اتفاقی افتاد؟ ما جزو شهروندان این کشور نیستیم؟ دو روز از این حادثه سخت سیل گذشته هنوز هیچ اتفاقی از سوی دولت نیفتاده است، جز مدیران شهری، مدیران استانی, استاندار مازندران، بسیج و سپاه و مردم عزیز استان، هیچ عکس العملی را از طرف دولت نمی بینیم!

هیچ نویدی هم در شب عید به مردم نمی دهند! چند حادثه باید در مازندران اتفاق بیفتد؟ حادثه سیل چند سال گذشته، طوفان و تگرگی که اتفاق افتاد و محصولات کشاورزی ما از بین رفت، دولت تا کنون هیچ اقدامی انجام نداد، مردم دل خوشی ندارند، دیروز که در بازدید مناطق سیل زده بودیم مردم تمام ناکامی های دولت را از ما مطالبه داشتند که به حق هم هست.

آقای رئیس جمهور شما حداقل یک پیام هم برای ما نمی فرستید، یک خبر هم به ما نمی دهید که از محل ماده ۱۰ و ۱۲ مسائل حوادثی و بیمه ای حاضر به کمک هستید، در شب عید مردمی که خانه هایشان را آب گرفته است، تمام زندگی شان را از دست داده اند، باغهایشان را از دست دادند، زمین های کشاورزی شان را از دست دادند، گیاهان کلزا به کلی از بین رفت و هیچ امیدی برای سال آینده نداریم، بنده نمیخواهم آیه یأس بخوانم اما این حداقل انتظاری است که از شما داریم.

البته بنده الان به عنوان یک شهروند این مطالب را با شما در میان گذاشتم مطمئن باشید در مجلس همانطور که قبلاً هم تجربه کرده اید با ادبیات نمایندگی صحبت خواهم کرد. من فکر می کنم به جای اینکه در ابتدای سال پیامک تبریک سال نو را به ما بدهید باید امروز پیام داده و اعلام کنید که حوادث مازندران را دیده اید و گزارشات به دستتان رسیده است، مردم الان با قایق دارند در روستا و شهرها حرکت می کنند.

آقای رئیس جمهور، امروز حتما پیام من به گوش شما خواهد رسید و حتما این مطلب را دوستان شما به شما انتقال خواهند داد، شما میدانید که ما به شما رای دادیم و میدانید که حرف ما بغض نیست، کینه نیست، حرف ما درد دل این ملت هست. حتما به مردم پاسخ دهید.

موضوع دیگر اینکه بعد از تصمیم گیری در خصوص اینکه بخشداریهای و فرمانداری های ما از ادوات خالی شوند امکان خدمات رسانی درست از ما سلب شده است، باید فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ادوات لازم را داشته باشند. آقای رئیس جمهور این چه رسم اداره کشور است، این چه رسم مدیریتی است، این ها حداقل هایی است که متاسفانه رعایت نمی شود، ما مازندرانی ها منتظر اقدام درست منطقی و با تدبیر دولت هستیم و یقیناً اگر این اتفاق نیفتد در مجلس مستقلا از این مسائل و بی توجهی هایی که نسبت به مازندران به وجود آمده پیگیری خواهیم کرد و محکم خواهیم ایستاد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار