آخرین وضعیت سیل امروز در استان کردستان و سنندج / 11 و 12 فروردین 98\
  • خبرهای کوتاه از سیل؛

آخرین وضعیت سیل امروز در استان کردستان و سنندج / 11 و 12 فروردین 98

  • کد خبر: 216231
  • چاپ
  • انتشار: 11 فروردين 1398 - 15:06

آخرین وضعیت از بارندگی ها و طغیان رودخانه در استان کردستان به صورت کوتاه و مختصر در ادامه آورده شده است

به گزارش استناد نیوز، سیل در غرب و جنوب کشور قطعی است؛ این جمله ای است که بارها از زبان مسئولان در روزهای گذشته شنیده ایم بنابراین لازم است هشدارها را جدی گرفته و نهایت همکاری را با نیروهای امدادی و پیشگیری داشته باشیم.

 

 *** با هماهنگی دادستان مرکز استان کردستان و همکاری دادستان شهرستان سقز دستور قضایی تخلیه منازل روستای میرده در حاشیه مخزن سد چراغ ویس صادر شد.

*** معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از تعطیلی ادارات، نهادها و سازمان های دولتی و بانک ها در ساعت 13 روز یکشنبه 11 فروردین به علت بارندگی های شدید خبر داد.

*** فرماندار قروه: برای جلوگیری از آسیب به مردم در برابر وقوع احتمالی سیل، دستور تخلیه 12 خانوار ساکن در مجاور رودخانه قلعه این شهر و برخی مناطق روستایی به مکان مشخص و امن صادر شده است.

*** شهردار سنندج گفت: بخش هایی از نواحی منفصل گریزه و نایسر در حومه این شهر درگیر سیلاب شده که در تلاش برای هدایت آب و دور کردن آن از منازل مردم هستیم.

*** سرپرست فرمانداری بانه گفت: در راستای حفظ جان شهروندان در مقابله با حوادث احتمالی و وقوع سیل، دستور کتبی تخلیه 16 واحد مسکونی در حاشیه رودخانه ها و محلات خطر خیز این شهر صادر شد.

*** ستاد مدیریت بحران خرم‌آباد در اطلاعیه‌ای از ساکنان حاشیه رودخانه خرم‌رود، کرگانه و ماسور خواست تا منازل خود را ترک کنند.

*** به دلیل افزایش بارش ها و احتمال وقوع بهمن گردنه ژالانه از توابع شهرستان سروآباد در استان کردستان مسدود شد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار