بواسطه احمقانه ترین تصمیم ترامپ وحدت و همدلی در کشور ایجاد شد\
  • استاندار مازندران در دیدار با مسئولان سپاه کربلا و در پی اقدام خبیثانه آمریکا علیه سپاه:

بواسطه احمقانه ترین تصمیم ترامپ وحدت و همدلی در کشور ایجاد شد

  • کد خبر: 216324
  • چاپ
  • انتشار: 22 فروردين 1398 - 15:39

استنادنیوز؛استاندار مازندران در دیدار با مسئولان سپاه کربلا گفت:بواسطه احمقانه ترین تصمیم سیاسی که توسط رئیس جمهور آمریکا گرفته شد، این وحدت و همدلی در کشور ایجاد شد و این از الطاف و عنایت خداست  در پی اقدام خبیثانه آمریکا علیه سپاه

 

 به گزارش استنادنیوز، ،به مناسبت سوم شعبان و میلاد امام حسین(ع) و همچنین روز پاسدار و در پی اقدام خبیثانه آمریکا علیه سپاه، استاندار، معاونین ، مدیران کل و فرماندار مرکز مازندران با حضور متحد الشکل لباس پاسداران در سپاه کربلا  ضمن  دیدار با مسئولان این سپاه و گرامی داشت روز پاسدار، نیز تبریک اعیاد شعبانیه، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در این دیدار، احمد حسین زادگان استاندار مازندران با اشاره به اینکه به اذعان برخی فرمانداران و استانداران، هم نشینی با سپاه  در جلسات برایشان سخت و عذاب آور بود گفت: الان اتفاقی خوشایند رقم خورد تا دوشادوش برادران سپاه با پوشیدن لباس مقدسشان لذت  برده و آنرا آرزو و افتخار بدانیم.
وی گفت:تشکر میکنم از میزبانی پذیرایی و پذیرش خوب سپاه . امروز با جمعی از عزیزان که کار نمادین و روبنایی است و زیربنایی به یک چهارچوب منتسب هستیم ولی بواسطه احمقانه ترین تصمیم سیاسی که توسط رئیس جمهور آمریکا گرفته شد، این وحدت و همدلی در کشور ایجاد شد و این از الطاف و عنایت خداست.
حسین زادگان ادامه داد:امروز به چند دلیل خدمتتان رسیدیم هم مصادف شده یا روز پاسدار و اعیاد شعبانیه و روز جانباز، در گذشته روز پاسدار، مراسم رژه داشتیم و مسابقاتی در سطح شهر شاهد بودیم، و بیشتر این روز به چشم می آمد کم کم از این مراسمات خارج شدیم و امروز به این بهانه آمدیم اولا به دوستان سپاهی تبریک عرض می کنم .اگرچه هر روز روز پاسدار است تاسی از امام حسین(ع) و مکتب عاشورا این روز به درستی رو پاسدار اعلام کردند. ماهم وظیفه خودمان میدایم برای عرض تبریک آمدیم .

دلیل دوم ، تقدیر و تشکراز زحمات سپاه در حادثه سیل بود. همه اعضای سپاه و بسیج و گروه های جهادی به نوعی تمرین وحدت و همدلی بود که به نمایش گذاشتند. وظیفه بود باید می آمدیم . در مناسبت ها و جلسات مختلف از زحمات سپاه سعی کردیم تقدی رو تشکر کنیم و بازم بود خدمت سپاه حضوری که یک لطف دیگری دارد ، بیاییم و دلیل سوم حضور، تصمیم احمقانه که شاید سابقه نداشته که کشوری ، یک نهاد حاکمیتی کشور دیگری را متهم به تروریستی بودن کند، جز عجایب دولت ترامپ است. با توجه به اینکه سیاست و تاریخ خواندم کشوری بیاد به نهاد حاکمیت کشوری دیگر اتهام تروریستی بزند این هدیه خاص برای رژیم جعلی اسرئیل بود . این رژیم متعهد استراتژیک امریکاست و حتی برای آن هم هدیه ای خوبی نبود. نتیجه اش برای نتانیاهو چون اثرات یک اقدام زمانی برای انتخاب میکنیم جز الفبای سیاست است. که چقدر این تصمیم عوارض و بازخورد مثبتی دارد.

این مسئول اظهار کرد: تحلیل و عدم شناخت جمهوری اسلامی ایران، مردم و مکتب آن در طول این 40 سال علی رغم همه محرومیت ها و تحریم ها براساس یک ایدئولوژی و یک رهبری و مردم استثنایی که بفرموده امام راحل مردم ما از مردم عصر رسول الله(ص) بهترند ، آمریکا در همه زمینه های مختلف شکست خورد. آنهم به نظر من یک نکته کلیدی است به این دلیل که آمریکا مردم ایران را نشناخت و یا نخواست بشناسد.

وی ادامه داد:راههای براندازی نرم و سخت را رفتند و در آنها شکست خورد آنهم بر می گردد به رهبری مقتدرانه و هوشیارانه توطئه های را به درستی تشخیص دادند و خنثی شدند با حمایت مردم هرچند که مردم تحریم می شوند از اوضاع اقتصادی ناراضی هستند، توطئه ها شکست خورد. مردم برای کلیت حاکمیت خون و عمر و سرمایه شان را دادند اما برروی اعتقادات انقلاب و نظام معامله نمیکنند. آخرش در همین 22 بهمن ماه یا همین حضور ما در اینجا.
استاندار مازندران بااشاره به حرفهای جانشین فرماندهی درباره اختلاف سیلقه ها،اظهار کرد: همین اختلاف سلایق با گفتمان کاهش پیدا میکند حوزه هایی که ما کمتر به سمتش رفتیم . ما انجمن تقریب مذاهب برای کاهش سلایق مذاهب تشکیل دادیم اما هیچ وقت انجمن کاهش سلایق سیاسی را تشکیل ندادیم و این از اشکالات کار ما بوده است چون مشاهده می کنیم برخی اختلافات به اشخاص بر میگردد و به افکار مربوط نیست.همه اختلافات برمیگردد به اشخاص یک جاهایی کوتاهی کردیم و از قبل هم در حوزه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی آسیب دیده ایم .با این وجود ترامپ همه آنها را در یک روز به ما هدیه کرد و اینکه خدا دشمن را از احمق ها قرار داد. نزدیک روز پاسدار این کاررا کرد میتوانست یک ماه قبل یا بعد این تصمیم را بگیرد با یک بهانه ای حداقل.
وی یادآور شد: در ایام سیل که مردم حضور مهربانانه سپاه را دیدیدند نظامی که برای مردم تا کمر خم می شود سپاهی که با لباس گل الود در کنار مردم است وقتی آنها به چنین نهادی که ریشه در مردم ریشه در تاریخ و انقلاب دارد میایند این چنین تصمیمی میگیرند مهم پاسدار بودن از ارزش ها و انقلاب باید باشد. این لباس جز شعائر است و هر کسی بدون این لباس هم در دولت باشد یا در قوه قضائیه پاسدار انقلاب و ارزش ها باشد. من این را به فال نیک میگیرم . به جرمی که نظامی میخواهد روی پای خودش بایستد این همه کینه و دشمنی چرا؟ جرم این مردم چیست؟ تنبیه این مردم بخاطر آزادی و استقلال یا نمیخواهند منافع کشورهای دیگر را تامین کنند تحریم می شوند. نمیخواهند پایگاه نظامی کشورهای دیگری باشند . این مردم قطعا شکست نمی خورند اعتقادات دینی و رهبری هوشمند دارند. چرا این نظام نباید روی پای خودش بیایستد چون منافع کشورهای استکباری را از بین میبرد. منافعی که آنها آن را به منافع ملی تعبیر می کنند و منافع ملی یعنی اینکه در چندقاره ای که ما با فاصله دارد یک حکومت دست نشانده اش دچار اسیب می شود و منافع آمریکا در خط رمی افتد. این نظام خطرناک است چون بهار اسلامی را ایجاد می کند.
حسین زادگان گفت:آنها در تحلیل دچار اشتباه هستند سپاه هیچوقت با قوه نظامی و موشک انقلاب را صادر نمی کند رهبری فتوا داده بمب هسته ای نداریم . ما این تفکر را در دنیا ترویج می دهیم که از بمب هسته ای خطرناک تر است.شما با بمب هسته ای آدم ها را از بین میبرید شما افکار انقلاب یک حکومت را با تمام سلایق حفظ می کند و از مذاهب و گرایش های سیاسی دفا ع کرد. اینها از بیداری اسلامی می ترسند چرا که منافع شان در خطر می افتد. اصل نظام هدف است حالا چرا سپاه چون بحث خاورمیانه جدید را مطرح کردند. در عراق سپاه نگذاشت عراق سقوط کند. خواستند در عراق حکومت دست نشانده تشکیل دهند اما مردم به کسانی که به ایران نزدیک بودند، انتخاب کردند. انها شبانه به عراق می روند ما روزانه با عراق رفت و امد می کنیم. چون مردم عراق دیدند سپا برای آنها شهید شد.چندین تریلیون دلار برای داعش در سوریه خرج کردند اما توسط رهبری و نظام که ابزارش توسط سپاه بود،شکست خوردند برای همین سپاه باید تحریم شود.

این مسئول با بیان اینکه امسال سال خوبی است سال رونق است و با توجه به خرابی سیل، اما این اب باعث شد سال پرابی داشته باشیم،گفت:سپاه در سیل در کنار مردم بود کلیپ هایی در فضای مجازی دیده ام که یکی اعتراف می کرد ما با سپاه بد بودیم حالا بر اساس سلایق سیاسی اما الان میگویند اشتباه کردیم.تا دیروز استاندار و فرماندار و مدیران دولتی با سپاه روی یک میز نمی نشستند اما الان ما لباس آنها را می پوشیم و سپاه هم لباس خدمت پوشید و کار دولت را انجام میدهد.این اتفاق نتیجه اش وحدت است. سال های گذشته دنبال مقصر می گشتیم اما ترامپ باعث شد تا بهم نزدیکتر شویم . ما حتما در کنار سپاه هستیم اگر قابل باشیم ماهم می گوییم کاش ماهم سپاهی باشیم.
وی در پایان اظهار کرد:ان شاء الله از حالت نمادین خارج شده و دلها بهم نزدیک شود.حکومت ها بعضا یک دشمن خارحی فرضی درست میکنند تا در کشور وحدت ایجاد شود ترامپ برای ما این کار را کرد. 
ان شاء الله امسال سال رونق تولید و رونق وحدت برای کشور باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار