مدیران در اجرای پروژه ها از هرگونه نگاه انتخاباتی و سیاسی پرهیز کنند\

مدیران در اجرای پروژه ها از هرگونه نگاه انتخاباتی و سیاسی پرهیز کنند

  • کد خبر: 216597
  • چاپ
  • انتشار: 21 ارديبهشت 1398 - 08:53

استنادنیوز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل بیان داشت: مدیران در اجرای پروژه ها از هرگونه نگاه انتخاباتی و سیاسی پرهیز کنند.

قربانعلی ولیزاده در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی سال 98 شهرستان بابل، با اشاره به اینکه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بابل به جهت بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص چگونگی جذب اعتبارات و میزان تخصیص ابلاغی تشکیل می شود، از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بابل خواست تا در جذب اعتبارات پیگیر باشند.

وی با بیان اینکه مدیران باید در اجرای پروژه ها ، جدیت لازم را سرلوحه کار خود قرار دهند، ابراز داشت: باید با تدبیر و برنامه ریزی درست و مناسب، جذب به موقع اعتبارات در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

مهندس ولی زاده با تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان، عنوان کرد: در سال 98 اولویت ها در اجرای پروژه ها بر اساس نیاز سنجی و پروژه هایی است که جنبه عمومی دارد لذا ضروری است شناسایی پروژه های نیمه تمام شهرستان بابل و اولویت بندی آنها با توجه به در پیش بودن فصل توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ایی سال 98 مدنظر قرار گیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل سپس از دستگاه های اجرایی خواست تا از انجام هرگونه مکاتبات در بحث اجرای موردی پروژه ها خودداری نمایند و در تهیه فهرست پروژه های پیشنهادی، اولویت را رعایت نمایند.

وی هماهنگی و تعامل بین دستگاه های اجرایی در زمان انجام عملیات اجرایی به منظور پیشگیری از بروز خسارت به زیر ساخت ها و نیز تسریع در عملیات اجرایی را بسیار مهم ذکر کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا سرفصل اعتبارات مصوب، تخصیص و میزان پیشرفت فیزیکی و ریالی طرح ها را به صورت مستمر در روزهای پایانی هر ماه ارائه نمایند.

مهندس ولی زاده گفت: جذب اعتبارات شهرستان بابل رضایت بخش نیست و دلیلش این است که راهکارهای قانونی اعتبارات ملی دستگاه های اجرایی شهرستان ضعیف است.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه دقیق قانون بودجه سال 98 باید مورد توجه مدیران قرار گیرد تا آنان بتوانند سهم شهرستان را از فرمانداری و استان مطالبه گری کنند.

این مسئول افزود: شهرستان بابل در بخش آب و فاضلاب، ورزش و کشاورزی متأسفانه هنوز با کمبود هایی مواجه است و بی شک اعتبارات شهرستانی نیازهای این بخش ها را رفع نخواهد کرد و باید تلاش شود تا از اعتبارات ملی استفاده نماییم لذا ادارات از طریق نمایندگان، فرمانداری در پی جذب اعتبار باشند.

فرماندار بابل افزود: راه توسعه شهرستان بابل استفاده از همه ظرفیت هاست و رسیدن به این ظرفیت‌ها، نیازمند هم افزایی همه مسئولین است.

فرماندار بابل با تاکید بر اینکه اقتصاد ما در سال ۹۸بایست بیشتر در بخش کشاورزی متمرکز شود، اظهار داشت: دولت ۹۸۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای سال 98 در بخش کشاورزی پیش بینی کرده است که فرصت خوبی فراهم است تا سهم شهرستان را از این حیث به درستی جذب کنیم .

مهندس ولی زاده از تخصیص ۵ درصد کل بودجه شهرستان به تجهیزات نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این امر در سال‌های گذشته اتفاق نمی‌افتاد.

فرماندار بابل متذکر شد: با توجه به انتخابات پیش رو، هیچ گونه نگاه انتخاباتی و سیاسی در پروژه های شهرستانی نباید از سوی دستگاه‌های اجرایی اعمال شود و دستگاه ها موظف هستند تنها خدمت به مردم را مد نظر قرار دهند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار