پس از اردکانیان، «لعیا جنیدی» هم جام زهر نوشید؛ احتمال تخلف در هر نهادی طبیعی است\

پس از اردکانیان، «لعیا جنیدی» هم جام زهر نوشید؛ احتمال تخلف در هر نهادی طبیعی است

  • کد خبر: 217033
  • چاپ
  • انتشار: 26 خرداد 1398 - 10:15

استنادنیوز؛ «لعیا جنیدی»، معاون حقوقی رئیس‌جمهور روحانی به تازگی در اظهاراتی که خبرگزاری دولتی ایرنا آنها را منتشر کرد، گفت: مزایا و عملکرد شوراها در مقایسه با میزان تخلفات آنها که بسیار کم است.

او می‌افزاید: اکنون آمار درستی از سلب عضویت اعضای شوراها که شاید یک دهم درصد تخلفات منجر به این سلب عضویت شود، وجود دارد و احتمال تخلف در هر نهادی طبیعی است.

*بله! احتمال تخلف در هر نهادی طبیعی است اما مشخص نیست چرا اعضای ستاد مشترک دولت و اصلاح‌طلبان دائماً بر وجود فساد در ایران اصرار دارند و چرا این سخنان خوب خانم جنیدی بر مأذنه‌ها شنیده نمی‌شود؟

خانم جنیدی حکماً خوب به یاد دارند وقتی که اسحاق جهانگیری از وجود «کوه یخ فساد» و «بزرگترین فسادهای قرن» سخن می‌گفت و محمدباقر نوبخت نیز در اینجا و آنجا از «بردند و خوردند»! حرف می‌زد.

صحبت‌هایی که منجر به مفسدنمایی از نظام اسلامی در ذهن برخی شد.

و دقیقاً سوال اینجاست که نسبت این مقامات دولتی و اصلاح‌طلب با حقایق جاری شده بر زبان خانم جنیدی چیست و چرا از ستاد دولت و اصلاحات عزمی برای آشنایی مردم با این حقایق دیده نمی‌شود.

عزمی که نبود آن اجازه نمی‌دهد کسانی از مردم با شهد شیرین ضد فساد بودن نظام اسلامی بیش از این آشنا شوند...

قبل از این، رضا اردکانیان، وزیر نیرو هم در صحبت‌هایی خاص و بر خلاف سیاه‌نمایی‌های ستاد دولت و اصلاح‌طلبان از این گفته بود که ایرانی‌ها زیاد می‌خورند و می‌پوشند و در برخی از کشورهای پیشرفته دنیا، مردم با یک وعده غذا در روز هم سیر می‌شوند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار