مبارزه با مواد مخدر باید در اولویت قرار گیرد\
  • دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران :

مبارزه با مواد مخدر باید در اولویت قرار گیرد

  • کد خبر: 21849
  • چاپ
  • انتشار: 18 دی 1395 - 23:22

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران گفت:اعتیاد یکی از پنج آسیب اجتماعی بوده و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر باید در اولویت قرار گیرد و اگر نگاه اجتماعی صورت گیرد آسیب ها کم می شود.

به گزارش استناد نیوز ، علی اصغر میرزایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر رامسر با اشاره به استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد و بهره گیری از ظرفیت خیرین برای کمک به معتادان گفت: ۴۵ درصد آسیب های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر است.

وی تصریح کرد: در بخش اعتیاد باید به کار دشمن که جنگ فرهنگی است توجه شود و با متادون درمانی و شناسایی افراد کارتن خواب متجاهر و مراقبت از افراد پس از خروج از کمپ ترک اعتیاد این  امر معضل کاهش یابد.

 فرماندار رامسر نیز در این جلسه اظهار کرد: مواد مخدر و طلاق موجب آسیب پذیری جامعه است.

محمد آزاد گفت: مبارزه با آسیب های اجتماعی نیاز به مشارکت همه دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمان ها دارد و باید در بسترهای مناسب آسیب شناسی شود.

وی افزود: اعتیاد و طلاق به عنوان بزرگترین معضل اجتماعی جامعه امروزی مطرح است  و باید موضوع را از حالت امنیتی به اجتماعی تبدیل کنیم تا بتوانیم گام های بهتری برداریم.

فرماندار رامسر تصریح کرد: با توجه به توریستی بودن شهر رامسر و قرار داشتن در مسیر ارتباطی دو استان استان، نگاه ویژه ای در مبارزه با مواد مخدر به رامسر وجود دارد و با کمک مراکز علمی و دانشگاهی نیز به صورت علمی این مشکل حل شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار