مطالبات معلمان پیش از آغاز مهر پرداخت شود\
  • قاضی‌پور در نطق میان دستور:

مطالبات معلمان پیش از آغاز مهر پرداخت شود

  • کد خبر: 218812
  • چاپ
  • انتشار: 05 شهریور 1398 - 08:04

استناد نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد دولت باید اقدامات لازم برای ساماندهی کلاس های درس آذربایجان غربی، اجاره مسکن و ... را انجام دهد و مطالبات معلمان نیز پیش از آغاز مهر پرداخت کند.

 

به گزارش استناد نیوز، نادر قاضی پور در نشست علنی نوبت مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، سوریه و عراق، گفت: کشورهای غربی اگر خواب جنگ می‌بینند بدانند، شروع کننده جنگ رژیمی فاسد است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال اعمال تحریم های جدید علیه ایران است، افزود: باید با تکیه بر اقتصاد درونی و با توجه به ظرفیت های نیروهای انسانی و کارخانجات موجود در کشور و همچنین اجرای اقتصاد مقاومتی به دنبال حل مشکلات باشیم.

وی با بیان اینکه فعالان بخش تولیدی باید همانند رزمندگان زمان جنگ عمل کنند، اظهار کرد: جلسات متعددی در کمیسیون صنایع و معادن و کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برای بررسی مشکلات تولید برگزار شد که در پی این جلسات بخشی از مشکلات حل شده و مابقی نیز برطرف می شود.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه برای مقابله با شیاطین وفاق ملی سیاسیون الزامی است، اضافه کرد: در حال حاضر عقل حکم می کند برای حل مشکلات جامعه از احکام حکومتی و رهبر معظم انقلاب تبعیت شود.

قاضی پور با بیان اینکه باید مشکلات کارگران و کارمندان حل شود، ادامه داد: مجالس نهم و دهم قوانین خوبی درباره برخورد با مفاسد وضع کرده اند، از قوه قضائیه خواهان رعایت قداست شأن مجلس هستیم.

سهل انگاری مسئولان دولتی در سوختن جنگل ارسباران بار دیگر به نمایش گذاشته شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت برای اجرای سیاست‌ اصل 44 تصریح کرد: متاسفانه هفته دولت با سوختن جنگل های ارسباران آغاز شد، سهل انگاری مسئولان دولتی در مقابله با بحران ها، بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: به زودی مدارس کشور باز می شود اما اصل 15 قانون اساسی اجرایی نمی شود و کتاب های ترکی در مناطق ترک نشین تدریس نمی شود چرا در برخی از استان ها این کتب برای قومیت ها فراهم شده اما برای مناطق ترک نشین هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی شود، علت چیست؟

وی با طرح این سوال که چرا از ترک ها می ترسید، گفت: ستارخان، باقرخان و شهدای ارومیه، تبریز و اردبیل نمونه ای از ترک زبان ها هستند، مگر تاریخ را نمی خوانید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: قیمت پایین محصولاتی مانند شلیل، هلو، سیب و گلابی برای کشاورزان و تولیدکنندگان استان های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل مشکلات بسیاری ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: علیرغم اینکه محصولات کشاورزی با قیمت های بسیار پایین از کشاورز خریداری می شود، اما در بازار با قیمت های بسیار بالا به دست مصرف کننده واقعی می رسد برای جلوگیری از این امر دولت باید قیمت پایه تعیین کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ادامه داد: واردات میوه در فصل برداشت کمر کشاورزان را می شکند چرا از واردات نخودی که در آذربایجان تولید می شود، جلوگیری نمی شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که ساز وکار دولت برای تامین قوت مردم چیست، گفت: دولت باید اقدامات لازم برای ساماندهی کلاس های درس آذربایجان غربی، اجاره مسکن و ... را انجام دهد و مطالبات معلمان نیز پیش از آغاز مهر پرداخت کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار