سلامت اجتماعی زمانی اتفاق می افتد که به مهارت اجتماعی مسلط باشیم\
  • معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران

سلامت اجتماعی زمانی اتفاق می افتد که به مهارت اجتماعی مسلط باشیم

  • کد خبر: 219251
  • چاپ
  • انتشار: 30 شهریور 1398 - 10:00

استناد نیوز، معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران در جلسه توجیهی فرزندخواندگی گفت:سلامت اجتماعی زمانی اتفاق می‌افتد که همه مردم مسلط به مهارت اجتماعی باشند.

 به گزارش استناد نیوز، حسین زاده کسب مهارت فرزند پروری با رویکرد نظام تربیتی اسلامی را مهمترین اولویت سازمان بهزیستی در واگذاری فرزند خواندگی دانست و گفت: امروزه پیشرفت رشد علم و تکنولوژی. انقلاب تبلتی و سرعت تبادل اطلاعات. موجب افزایش بی سابقه تغییرات اجتماعی. تغییرات جمعیتی وشکاف بین نسلی درجامعه شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران جامعه امروز را درحال گذر از سنتی به مدرنیته عنوان کرد که از یک سو پدران و مادران سنتی واز طرفی فرزندان مدرن را به دنبال دارد و افزود: . خانواده مقدس ترین نهاد اجتماعی است و نگاه ما به خانواده و فرزندان باید نگاه ارزشی و تربیتی باشد.

حسین زاده با بیان اینکه در گذشته ارزش خانواده به صمیمت ومحبت وتعداد فرزندان بوده ومرجع فرزندان پدر بزرگ ومراجع مذهبی وملی بودند تصریح کرد: امروزه مرجع فرزندان به سلبریتی های ورزشی وهنری وشخصیت کارتون های خارجی معطوف شده است وارزش خانواده به تشریفات وتجهیزات خانه شده است. لذا همه برای ارتقای بهبود سلامت اجتماعی باید دغدغه داشته باشیم. سلامت اجتماعی زمانی اتفاق می‌افتد که همه مردم مسلط به مهارت اجتماعی باشند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار