سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی:لایحه مالیات بر ارزش افزوده از انسجام و پختگی برخوردار است\

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی:لایحه مالیات بر ارزش افزوده از انسجام و پختگی برخوردار است

  • کد خبر: 219466
  • چاپ
  • انتشار: 10 مهر 1398 - 22:01

استنادنیوز، سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی،گفت:لایحه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی چکش کاری شده و از انسجام و پختگی برخوردار است.

 

به گزارش استناد نیوز، رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در صحن علنی مجلس، گفت: لایحه مالیات بر ارزش افزوده در سال ٩۵ به مجلس ارائه و از سوی هیئت رییسه به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد و مورد بررسی کمیسیون قرار گرفت.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه مالیات بر ارزش افزوده بیش از ٢ سال در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت، افزود: در زمان بررسی این لایحه نمایندگان تمامی اتاق ها اعم از بازرگانی، اصناف، شهرداری ها، شوراهای شهر و سایر دستگاه هایی که به نوعی با لایحه مالیات بر ارزش افزوده در ارتباط بودند در کمیسیون اقتصادی حضور یافته و یا نظرات خود را به مرکز پژوهش های مجلس ارائه دادند.

لایحه مالیات بر ارزش افزوده از انسجام و پختگی برخوردار است

وی با اشاره به اینکه لایحه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی چکش کاری شده و از انسجام و پختگی برخوردار است، ادامه داد: پس از تصویب کلیات این لایحه در سال جاری در صحن علنی مجلس لایحه مالیات بر ارزش افزوده برای بررسی بیشتر جزییات و به صورت دو شوری به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد.

تمامی مباحث در حوزه مالیات بر ارزش افزوده با حضور کارشناسان دولتی، مسئولان وزارتخانه‌های مختلف، نمایندگان بخش خصوصی و تمام افراد صاحب نظر در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت

زارع با بیان اینکه جزییات لایحه مالیات بر ارزش افزوده به صورت دو شوری تا ابتدای مرداد ماه با حضور دستگاه های ذیربط و با برگزاری جلسات مستمر و فشرده در کمیسیون اقتصادی بررسی شد، تاکید کرد: تمامی مباحث در حوزه مالیات بر ارزش افزوده با حضور کارشناسان دولتی، مسئولان وزارتخانه‌های مختلف، نمایندگان بخش خصوصی و تمام افراد صاحب نظر در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تقریبا هیچ ماده‌ای از این لایحه بدون حضور بخش خصوصی و مسئولان مرتبط تصویب نشده است.

هیچ فردی نمی تواند ادعا کند پیشنهادش در لایحه مالیات برارزش افزوده بررسی نشده است

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود:می توان گفت هیچ فردی نمی‌تواند مدعی شود که پیشنهادی درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده مطرح کرده اما مورد بررسی قرار نگرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه حمایت از تولید ملی در لایحه مالیات بر ارزش افزوده مدنظر قرار گرفته است، تصریح کرد: در قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده فعالان اقتصادی رتبه بندی شده اند و مبنا بر این است که هیچ کس مشکل مالیاتی ندارد و تخلف نمی کند، مگر اینکه احراز شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار