راه اندازی اپلیکیشن اندروید خدمات مشترکین در شرکت گاز مازندران\

راه اندازی اپلیکیشن اندروید خدمات مشترکین در شرکت گاز مازندران

  • کد خبر: 219588
  • چاپ
  • انتشار: 17 مهر 1398 - 17:40

استناد نیوز، به منظور توسعه خدمات غیر حضوری، سامانه اندروید خدمات مشترکین در شرکت گاز مازندران راه اندازی شد.

 

به گزارش  استناد نیوز، "رضا باقری" مدیر بهره برداری شرکت گاز استان گفت: این سامانه از طریق وبگاه شرکت گاز استان به آدرس www.nigc-mazandaran.ir قابل دسترسی و نصب روی تلفن همراه با سیستم عامل اندروید می باشد.

وی در جلسه روسای ادارات گاز رسانی استان مازندران که با هدف بررسی مسائل و مشکلات موجود و تسریع در خدمات رسانی مطلوب، برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی واحد ها و ادارات گازرسانی که با جدیت و تمام تلاش در گسترش گازرسانی و ارائه خدمات در سطح استان انجام وظیفه می نمایند، بر آمادگی کلیه کارکنان به ویژه کارکنان بهره برداری در فصل سرد در ارائه خدمات صادقانه تاکید نمود.

باقری اظهار داشت: بازدید و بررسی تاسیسات از جمله ایستگاه های گاز و خطوط و شبکه و شیرهای گاز در اولویت کاری واحد های بهره برداری قرار گیرد .

وی، بر حفظ آمادگی شرکت گاز استان در مقابله با زمستان امسال اشاره کرد و اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه ریزی های انجام گرفته و با استفاده از همه توان و ظرفیت شرکت برای تامین گاز پایدار و مستمر و ایمن برای مشترکین استفاده خواهیم کرد .

باقری، همچنین وصول مطالبات را امری بسیار مهم و حساس برشمرد و تصریح کرد: وصول مطالبات گاز باید با جدیت و تلاش ویژه به عنوان امری مهم و حیاتی برای شرکت، مدنظر ویژه همه همکاران قرار گیرد.

مدیر بهره برداری شرکت گاز مازندران از اجرای فرآیند حذف قبض کاغذی گاز در این استان خبر داد و گفت: در جهت حذف قبوض کاغذی اصلی ترین مولفه جمع آوری اطلاعات تلفن همراه مشترکین می باشد.

در این جلسه " محمدرضا مجدیان" مدیر منابع انسانی شرکت گاز مازندران در جمع روسای ادارات گازرسانی عنوان کرد: ارزشیابی حرکتی است که بوسیله آن سازمان عملکرد کارکنان را در مسئولیت هایی که بعهده دارند، بررسی کرده و می سنجد.

مجدیان افزود: ارزشیابی از یک طرف به سنجش چگونه کار کردن و مسئولیت کارکنان می پردازد و از طرف دیگر، برخی از خصوصیات شخصی آنان را مورد سنجش قرار می دهد.

"علیرضا حسین زاده گاون" رئیس HSE شرکت گاز مازندران در نشست روسای ادارات گازرسانی مطرح کرد: رعایت موارد و الزامات HSE ضامن ارتقاء و عملکرد یک سازمان است.

وی به افزایش سطح فرهنگی و آموزش ایمنی در سطح ادارات گازرسانی و بر لزوم رعایت الزامات HSE تاکید کرد و گفت: کارکنان در تمامی سطوح باید فرهنگ HSE را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی سرلوحه کار خود قرار دهند و لزوم شناسایی خطرات،ارزیابی و مدیریت ریسک های ناشی از فرآیند ها ، فعالیت ها و شیوه های مدیریت حرفه ای مورد توجه خاص قرار گیرد و با بالا بردن سطح تجهیزات ایمنی بتوانیم احساس امنیت را افزایش داده ومحیط امنی را برای تلاش و فعالیت همه پرسنل فراهم نماییم .

در ادامه " رضا گلبندی" رئیس بازرسی فنی شرکت گاز مازندران در جلسه روسای ادارات گازرسانی یکی از وظایف مهم بازرسی فنی را نظارت بر نحوه نگهداشت تجهیزات، ایستگاه ها و کنترل و نظارت بر اجرای فرآیندها عنوان نمود.

گلبندی با تشریح اهداف عملیات نشت یابی و بازرسی اظهار داشت: نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز بویژه تأسیسات مدفون شده اهمیت بسزایی دارد و غفلت از آن خساراتهای جبران ناپذیر به همراه خواهد داشت ، بنابراین در این عملیات نقاطی که نشتی گاز دارند مشخص و ثبت شده و پس از گزارش تیم نشت یاب ،موارد نشتی و مخاطره آمیز سریعاً به ادارات گازرسانی اعلام شده و واحدهای مربوط در اسرع وقت نسبت به مرتفع شدن آن اقدام کردند .

"فرزانه بریمانی" مسئول سیستم های مدیریتی شرکت گاز مازندران خبر داد: حضور شرکت گاز مازندران در فرآیند ارزیابی سطح تندیس سیمین تعالی سازمانی در سال جاری

بریمانی تصریح داشت: روند رشد و بهبود مستمر، طی سالهای گذشته در شرکت گاز مازندران باعث شد رتبه‌های برتر تعالی را در فرآیندهای ارزیابی تعالی سازمانی به خود اختصاص دهد.

وی در نهایت از بهبودهای ایجاد شده در حوزه بهره برداری تقدیر نمود.

گفتنی است در نشست روسای ادارات گازرسانی ، روسای ادارات تنکابن ، بابل و نور گزارشی از میزان فعالیت صورت گرفته و همچنین مشکلات و نیازمندی های موجود در حوزه گازرسانی را ارائه نمودند.

همچنین در خاتمه جلسه هر یک از روسای ادارات نظرات ، پیشنهادات و مشكلات حوزه استحفاظی خود را مطرح کردند كه مورد بررسی قرار گرفت .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار