صنعت برق يكي از مهمترين زيرساخت هاي رونق توليد است\

صنعت برق يكي از مهمترين زيرساخت هاي رونق توليد است

  • کد خبر: 216317
  • چاپ
  • انتشار: 21 فروردين 1398 - 15:47

استنادنیوز؛ مديرعامل و اعضاء هيئت مديره شركت برق منطقه اي سمنان به مناسبت فرارسيدن سال جديد با كاركنان حوزه ستادي اين شركت ديدار كردند.

سيدعلي اكبر صباغ، رئيس هيات مديره و مديرعامل اين شركت در اين ديدار ضمن عرض تبريك سال جديد و حلول ماه مبارك شعبان، سالي همراه با موفقيت و سربلندي براي همه همكاران آرزو كرد.

مديرعامل شركت برق منطقه اي سمنان صنعت برق را يكي از مهمترين زيرساخت هاي رونق توليد دانست و اظهار داشت: با توجه به نامگذاري امسال به نام "سال رونق توليد " از سوي مقام معظم رهبري، اين شركت همه توان خود را در عرصه برق رساني جهت تحقق بهتر اين شعار به كار خواهد گرفت.

وي با اشاره به عملكرد سال گذشته اين شركت گفت: عليرغم وجود كمبودها و مشكلات موجود در سال قبل، اين شركت فعاليت ها و اقدامات خوبي را به انجام رسانيد و افتخارات ارزشمندي را كسب كرد.

مهندس صباغ، كسب رضايت مردم را از مهمترين اهداف صنعت برق برشمرد و افزود: كاركنان اين شركت تمامي تلاش خود را جهت پايداري شبكه برق در سطح استان مي كنند تا هيچگونه خاموشي ناشي از مشكلات شبكه برق در سال جاري بوجود نيايد.

در ادامه، جلسه پرسش و پاسخ كاركنان با حضور مديرعامل و اعضاء هيأت مديره شركت برق منطقه اي سمنان برگزار شد.
گفتني است در همين راستا، ديدارهاي نورزي جداگانه اي از سوي مديرعامل شركت برق منطقه اي سمنان با كاركنان، اپراتورها و نگهبانان امور انتقال مركز و غرب (شهرستان هاي سمنان و گرمسار) و امور انتقال شرق (شهرستان هاي دامغان و شاهرود) برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار