حساب مردم با تخریب کنندگان اموال عمومی جداست\

حساب مردم با تخریب کنندگان اموال عمومی جداست

  • کد خبر: 2110269
  • چاپ
  • انتشار: 27 آبان 1398 - 10:00

استنادنیوز؛ حسینی عالمی با اعلام اینکه حساب مردم با تخریب کنندگان اموال عمومی جداست، تصریح کرد: اعتراضات مردم به صورت مسالمت آمیز و محترمانه مطرح شود.

 

دادستان مرکز استان مازندران خاطر نشان کرد: مسؤولان استانی و ملی باید به فکر رفع مشکلات استان باشند،درخواست‌های ما به صورت دو طرفه از مردم و مسؤولان است.

وی با اعلام اینکه مردم مسیر خودشان را از کسانی که دنبال شرارت و تخریب اموال عمومی هستند، جدا کنند، افزود: از مسؤولان انتظار داریم که به صورت جدی نظارت و کنترل اساسی روی کالاها و خدمات داشته باشند.

حسینی عالمی در ارتباط با رسیدگی نسبت به گرانی کالاها و خدمات به چه صورت است، پاسخ داد: از سازمان صمت و تعزیرات حکومتی پیگیر جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات هستیم و درخواست ما به صورت مشخص کنترل قیمت‌ها است.

وی با اعلام اینکه به عنوان مدعی‌العموم پیگر جلوگیری از افزایش قیمت هستیم، گفت: این موضوعات به صورت جدی در جلسات متعدد مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

دادستان مرکز استان با اشاره به حساسیت ایجاد شده نسبت به جلوگیری از فشار به مردم، گفت: افرادی که کسب و کار آنها ارتباط با سوخت بنزین دارد سهمیه‌های خاصی در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه متولیان اقتصادی مسؤول کنترل اقلام اساسی مردم هستند، بیان کرد: مراقبت‌های جدی در این زمینه در دستور کار است و این حساسیت‌ها با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از جانب مسؤولان قضائی هم تشدید می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار