فیاضی؛مهمترین رقیب، مبارزه با جریان فساد ویژه خواران و رانت است\

فیاضی؛مهمترین رقیب، مبارزه با جریان فساد ویژه خواران و رانت است

  • کد خبر: 2110556
  • چاپ
  • انتشار: 17 آذر 1398 - 07:36

استنادنیوز؛ عبدالوحیدفیاضی در پاسخ به سوال که مهمترین رقیب خود در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد برای انتخابات را چه کسی می دانید؟ بیان داشت:مهمترین رقیب من، مبارزه با جریان فساد ویژه خواران و رانت می باشد.

 

نامزد یازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه ثبت نام در گفت و گو با حبرنگاران گفت: به نظر من آنچه تا به امروز باعث بروز پنهان کاری، رانت پشت رانت، فساد و سوءاستفاده شد نبود عدم شفاف سازی بسیاری از مسائل در کشور بود، اگر قرار باشد نماینده‌ای رأی بدهد و از افشای رأی خود نزد مردم بترسد نمیتواند ادعا کند نماینده حر و آزادی است.

وی بیان داشت: باید شفافیت در قانون گذاری در اجرا باشد، بگویند که این آقایی که الان وزیر شده است پسرخاله کیست؟ شاید باور نکنید در دستگاه‌های دولتی الان کسانی در منصب کار هستنند که ۳۰ سال مدیر بوده ولی کسی نمی‌داند آشنای چه کسی هستند، مردم نمی‌دانند ما هم پس از اینکه به مجلس رفتیم تازه فهمیدیم که قدرت کشور را به هم پاس می‌دهند.

فیاضی اظهار داشت: مجلس باید شفاف باشد وزیر باید بیاید بگوید، من چه کسی هستم به چه دلیل آمدم، نه به صرف اینکه داماد فلان وزیر است پتروشیمی یک استان بزرگ را به نابودی بکشاند، چرا باید یک سازمان را نابود کند، ما مخالف این قبیل اقدامات هستیم نه شفافیت! ما نیروهای انقلاب به گام دوم بیاینه معتقدیم و به خدمتگزاری مردم افتخار می‌کنیم و از شفافیت دفاع خواهیم کرد.

وی در ادامه در پاسخ به سوال اینکه هزینه انتخاباتی شما از کجا تأمین می‌شود؟ آیا حاضرید برای مردم به صورت شفاف اعلام کنید؟ گفت: هزینه چندانی برای این کار در نظر نگرفتم یعنی ندارم، در طول همه سال‌های خدمتم تلاش کردم که به وظیفه شرعی و قانونی‌ام عمل کنم و هیچ‌گاه صندلی مجلس را محفلی برای ثروت‌اندوزی نبینم که این را مردم می‌توانند قضاوت کنند.

این نامزد یازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: محل زندگی‌ام قبل از دوران نمایندگی در خیابان نیمای شهرستان نور بود که الان هم همینجاست، من در بین همین مردم زندگی می‌کنم افتخار هم می‌کنم البته این خانه هم میراث پدری است، من باور دارم آنچه که موضع من در انتخابات است سرمایه‌گذاری فکری و اتکا به محبت و اعتماد مردم است، مردم یک بار دیگر با پای خودشان به صندوق‌های رأی می‌آیند و نماینده مردمی خودشان را انتخاب خواهند کرد.

فیاضی در پاسخ به سوال مهم‌ترین ضعف مجلس فعلی چیست و چنانچه شما مجددا وارد صحن مجلس بشوید برای اصلاح آن چه خواهید کرد؟ بیان کرد: من مهم‌ترین ضعف مجلس را وکیل‌الدوله بودن نمایندگان مجلس می‌دانم، نمایندگان بسیاری به جای اینکه حرف مردم را بزنند و تریبون در مقابل‌شان فریاد برای مردم باشد، فریاد به نفع دولت شده است، نماینده باید فریادگر فریادهای مردم و صدا و زبان رسای مردم باشد و گرنه با این اوضاع مجلس وقتی که بنزین می‌شود فلان قیمت، در جواب باید ببینیم که مجلس تحرکات قبل و بعدش چه بوده است؟

وی گفت: مجلسی که نتواند مسائل را پیش‌بینی کند و مرکز پژوهش‌های مجلس کمیسیون اقتصادی مجلس نتواند کارش را به خوبی انجام بدهد پس مردم باید به که دل ببندند؟ مجلس مرکز تصمیم‌گیری است شاخص‌ترین ضعفش عدم ورود به حوزه‌های اقتصادی کلان و عقب‌گردی است که در حوزه‌های مختلف اتفاق افتاده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار