احمدی، فرمانده پشتیبانی خط مقدم جنگ با کرونا / تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان های مازندران + ویدئو\
  • گزارش اختصاصی از کارخانه مازند اکسیژن سیمرغ؛

احمدی، فرمانده پشتیبانی خط مقدم جنگ با کرونا / تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان های مازندران + ویدئو

  • کد خبر: 2111101374
  • چاپ
  • انتشار: 17 آذر 1400 - 20:17

محمود احمدی مدیر کارخانجات مازند اکسیژن، مازرون آمل و گازکربنیک در پیک پنجم کرونا، با ارسال گاز اکسیژن به بیمارستان های سطح این استان به کمک بیماران بدحال کرونایی شتافته است.

 محمود احمدی روز شنبه در گفت و گو با گروه رسانه ای استناد نیوز ظرفیت تولید کپسول اکسیژن بیمارستانی  را حداقل 2 هزار کپسول در روز اعلام کرد و گفت: همچنین با احداث یک واحد تانکری و حمل گاز مایع از سایر واحدهای تولیدی نیز بیمارستان ها را پشتیبانی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه کپسول اکسیژن در بیمارستان های استان مازندران از بهشهر تا چالوس ارسال می شود، گفت: بیش از 5 درصد تقاضا برای استان گلستان است و هچنین از کارخانجات ما روزانه گاز اکسیژن به بیمارستان بهشهر و  نکاء، ساری، بهشهر، چالوس، آمل و بیمارستان های رازی و ولیعصر ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت مازند اکسیژن، بیان کرد: بیشترین خدمات دهی ارسال گاز اکسیژن در بیمارستان های سطح استان مازندران از طریق کارخانه های زیر مجموعه من انجام می شود.

احمدی با اشاره به وضعیت حاد کرونایی استان مازندران که از 15 روز گذشته شدت گرفته است، گفت: تقاضای بیمارستان های سطح استان برای درخواست گاز اکسیژن افزایش یافته و به همین دلیل، میزان فعالیت کارخانه ها و نیروهای کار این مجموعه افزایش یافته است.

وی افزود: کپسول های اکسیژنی که به این مجموعه آورده می شود شارژ شده و برای کمک به تنفس بیماران کرونایی در بیمارستان های شهرهای ساری، بابل، قائمشهر و سایر شهرهای استان مازندران توزیع می شود.

مدیر عامل شرکت مازند اکسیژن، تاکید کرد : با توجه به افزایش تقاضای بیمارستان های سطح استان مازندران برای برخورداری از گاز اکسیژن نیاز است که واحدهای صنعتی استان با این مجموعه همراهی های لازم را داشته باشند و همچنین شارژ کپسول های اکسیژن خود را به وقت دیگری موکول کنند.

احمدی گفت در پایان گفت: همچنین در این برهه حساس کرونایی از مردم تقاضا می کنیم تنها در شرایط ضروری از منزل های خود خارج شوند تا بتوانیم با ارسال کپسول اکسیژن به بیمارستان ها، هر چه زودتر از این ویروس منحوس رهایی یابیم.

مازند اکسیژن احمدی



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار