2 اقدام جهادی ابوالفضل عفت نژاد در کمتر از یک ماه / حل مشکلات نیروی انسانی سازمان تامین اجتماعی\

2 اقدام جهادی ابوالفضل عفت نژاد در کمتر از یک ماه / حل مشکلات نیروی انسانی سازمان تامین اجتماعی

  • کد خبر: 2111101668
  • چاپ
  • انتشار: 09 آذر 1400 - 21:51

 حل دو مشکلات بزرگ سازمان تامین اجتماعی  در حوزه مدیریت منابع انسانی و گره گشایی از مشکل هزاران نفر از نیروهای این سازمان در کمتر از یکماه، نشان از عزم راسخ مدیران جدید تامین اجتماعی برای ایجاد تحولی بزرگ در این حوزه دارد.

به گزارش استناد نیوز، پس از تغییر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و انتصاب ابوالفضل عفت نژاد در سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی توسط میرهاشم موسوی، شاهد تغییرات گسترده در مسیر این سازمان و بازگشت به ریل قانون و حل مشکلات بزرگترین سازمان بیمه ای و درمانی کشور در حوزه منابع انسانی به عنوان ارزنده ترین سرمایه سازمان هستیم.

اراده ابوالفضل عفت نژاد در اصلاح و تغییر تصمیمات اشتباه مدیران گذشته و شجاعت در حذف دستهای پشت پرده و رفع موانع موجود برای جذب نیروهای مورد نیاز این سازمان بر اساس شایسته سالاری و البته رویکرد مدیرعامل جدید، موجب شد تا یکی از معضلات یکسال گذشته سازمان تامین اجتماعی در کمتر از یک ماه مرتفع گردد.

با حذف حدنصاب عجیب 55 از آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی که در سال 99 برگزار شد، ضمن تامین نیروی انسانی مورد نیاز این سازمان، گره از مشکل 1100 پذیرفته شده این آزمون گشوده شد تا بعد از یکسال انتظار و پیگیری به خواسته بحق خود برسند.

پیش از این نیز عفت نژاد با موافقت میرهاشم موسوی و تصمیمی انقلابی، مشکل تبدیل وضعیت ایثارگران را حل نموده بود، مشکلی که مدت ها در سازمان اقدامی عملی در خصوص آن صورت نگرفته بود.

پاسخگویی معاون منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی به طریق مختلف، حتی در پلتفرم های اجتماعی و ارتباط مستقیم با مردم و شنیدن مشکلات آن ها از جمله ویژگی های ممتاز و موثر این مدیر جوان و انقلابی است که کمتر در این سطح از مدیریت شاهد آن هستیم، ویژگی ای که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1 نظر

  • پیوند نظر کریم توغدری استان گلستان شهرستان گنبد کاووس 11 آذر 1400 - 04:12 ارسال شده توسط کریم توغدری استان گلستان شهرستان گنبد کاووس

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار