رشد تولید مازندران قربانی سوء مدیریت در توزیع برق استان\

رشد تولید مازندران قربانی سوء مدیریت در توزیع برق استان

  • کد خبر: 2111103329
  • چاپ
  • انتشار: 07 مرداد 1402 - 09:34

قطع خارج از برنامه برق صنایع و کارخانجات استان مازندران رشد تولید و اشتغال را در استان به خطر انداخته و مانعی برای تحقق شعار سال مد نظر رهبری معظم شده است.

به گزارش استناد نیوز، درحالی که نسبت به سال گذشته شدت گرمای هوای مازندران در تابستان کمتر بوده است، همچنان صنایع استان که در خط مقدم جنگ اقتصادی و تولید قرار دارند با قطع خارج از برنامه برق مواجه و از این سوء مدیریت ها متضرر می شوند.

خسارت سنگینی که قطع برق و نوسان جریان به دستگاه های تولید کنندگان استان مازندران وارد آورده در شرایط سخت اقتصادی کشور جبران ناپذیر است.

این که توزیع برق استان بر خلاف خط مشی دولت سیزدهم در حمایت از تولید و سیاست های کلی نظام و نامگذاری سال به نام رشد تولید و مهار تورم حتی در قطع برق صنایع مازندران برنامه زمان بندی دقیقی را به اجرا در نمی آورد احتمالا ناشی از سوء مدیریت در این مجموعه است.

گزارش های بسیاری در سطح استان از نارضایتی عمده شرکت ها و صنایع تولیدی استان و ضررهای هنگفت آن ها ناشی از افت جریان و قطعی برق در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه غرب به دست رسیده است که البته امکان قانونی ثبت شکایت و دریافت خسارت از شرکت توزیع برق استان  وجود دارد.

انتظار می رود استاندار مازندران که همواره در جلسات و سخترانی های خود به موضوع حمایت از رشد تولید در استان پرداخته و درعمل نیز ثابت کرده است چنین دغدغه ای در مجموعه استانداری وجود دارد، به این مشکل بزرگ ورود نماید تا بیش از این تولید و به تبع آن اشتغال و اقتصاد مازندران به خطر نیافتد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار