۶۶۴ روز طلایی؛ ۸۰ طرح نیمه کاره ساری به اتمام رسید\

۶۶۴ روز طلایی؛ ۸۰ طرح نیمه کاره ساری به اتمام رسید

  • کد خبر: 2111103706
  • چاپ
  • انتشار: 22 آبان 1402 - 08:44

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه عزم و همت دولت سیزدهم در این شهرستان بر تکمیل پروژه های نیمه کاره و برجامانده از قبل است و از پیگیری پروژه های نیمه تمام هراسی نداریم، گفت: در طول ۶۶۴ روز گذشته با احصای پروژه های نیمه تمام و الویت بندی اصولی و با برنامه ریزیِ در میدان توانستیم از مجموع بیش از ۴۰۰ پروژه نیمه کاره، ۸۰ طرح نیمه کاره را به اتمام برسانیم.

 

افتتاح پروژه آبرسانی از مخزن کرمانی به شهر ساری در ایام الله دهه فجر

به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در بازدید از روند عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب مخزن کرمانی به شهر ساری، گفت: پروژه آبرسانی از مخزن کرمانی به شهر ساری در ایام الله دهه فجر به بهره برداری کامل خواهد رسید.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه عملیات تکمیل نهایی این پروژه که با هدف انتقال کامل ظرفیت تصفیه خانه به شبکه شهرساری و همچنین ذخیره آب و رفع دغدغه کمبود آن در زمان پیک مصرف خواهد بود و بزودی انجام خواهد شد افزود: مبلغ قرارداد خط انتقال و مخزن پروژه تا ۲۸۵ میلیارد تومان تخمین زده شده است. همچنین پیشرفت فیزیکی مخزن تا ۶۰ درصد و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال آب در اقطار ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ میلیمتر و احداث مخزن ۲۰۰۰۰ مترمکعبی انجام گردیده است.

محمدعلی نوبخت در ادامه با تاکید براینکه تامین آب پایدار یکی از الویت های اصلی ما در شهرستان ساری است اظهار کرد: با شناسنامه دار کردن تمامی پروژه های توسعه ای، مواصلاتی و طرح های تامین آب همانند آبرسانی به روستاها، احداث سد زارم رود و لایروبی آبندان های سطح شهرستان با جدیت در جهت فرایند تکمیل نهایی آن گام برمی داریم.

از پیگیری پروژه های نیمه تمام هراسی نداریم

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه عزم و همت دولت سیزدهم در شهرستان ساری بر تکمیل پروژه های نیمه کاره و برجامانده از قبل است و از پیگیری پروژه های نیمه تمام هراسی نداریم گفت: در طول ۶۶۴ روز گذشته با احصای پروژه های نیمه تمام و الویت بندی اصولی و با برنامه ریزیِ در میدان توانستیم از مجموع بیش از ۴۰۰ پروژه نیمه کاره، ۸۰ پروژه که از عمر برخی از این پروژه ها بیش از یک دهه گذشته بود همانند میدان بار جدید ساری، مجتمع آموزشی شجره طیبه شهید سلیمانی، تالار مرکزی، پل اروست، پل بندافروز، آبرسانی به روستای گرزمون، سالن ورزشی آکند، ساخت مدارس آموزشی پشرت، ترکام، شهیدضامنی و شهیدقائمی و آسفالت راه روستایی بیش از ۶۰ روستا را به سرانجام برسانیم.

محمدعلی نوبخت در پایان گفت: بنا داریم با صداقتِ در میدان و مردمی سازی امور و با هم افزایی، همدلی و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی به سمت تبیین عملی شعارِ تغییر، تحول، آبادانی و امیدآفرینی به نفع مردم حرکت کنیم.

محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران با همراهی داودیان مدیرعامل آب منطقه ای استان مازندران و کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری ضمن بازدید میدانی از روند عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب مخزن کرمانی به شهر ساری و دستورات لازم جهت تسریع در روند اجرای این پروژه را صادر نمود. ‎



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار