گشت زنی بازرسان و به دام افتادن کامیون های حامل غیرقانونی گوشت مرغ در قائمشهر\

گشت زنی بازرسان و به دام افتادن کامیون های حامل غیرقانونی گوشت مرغ در قائمشهر

  • کد خبر: 2111103745
  • چاپ
  • انتشار: 07 آذر 1402 - 09:21

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر از توقیف ۳ تن و چهل و سه کیلوگرم کامیون حامل مرغ به دیگر استان ها توسط تیم گشت بازرسی شبانه تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد. 

 به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز، علی درویش نیا با بیان این مطلب ، افزود :در بازرسی سرزده شبانه از کشتارگاه خزر سیمرغ شهرستان قائمشهر، ضمن دستور و طی تماس تلفنی با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران و هماهنگی لازم از ارسال مرغ به دیگر استانها در این شهرستان جلوگیری به عمل آمد.

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر اظهار کرد: یک دستگاه کامیون حامل ۳ تن و چهل و سه کیلوگرم مرغ به استانهای اصفهان، کاشان و قم در حال حرکت بوده که با نظارت هوشمندانه و اقدام به موقع مامورین گشت بازرسی متوقف شد.

درویش نیا گفت: در این گشت مشترک فاطمه آزاده مامور بازرسی، سید اسماعیل قریشی مسئول حراست و محمدرضا خلردی نماینده جهاد کشاورزی، محمدسعید حسین زاده نماینده دامپزشکی حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی عهده دار امنیت غذایی در سال مهار تورم و رشد تولید است که با تشدید نظارت ها و برخوردها قانونی طبق دستورالعمل با متخلفان برخورد و پرونده تخلفات را به تعزیرات حکومتی ارسال می کند و در این امر هیچ کوتاهی از سوی مامورین بازرسی تنظیم بازاری صورت نمی گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار