دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی جمهوری و 12 گام تا رقم زدن سرنوشت ایران\

دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی جمهوری و 12 گام تا رقم زدن سرنوشت ایران

  • کد خبر: 2111104046
  • چاپ
  • انتشار: 10 اسفند 1402 - 12:13

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش استناد نیوز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صورتی برگزار می شود که دشمنان در صدد هستند با جنگ رسانه ای و استفاده از ابزارهای ارتباط جمعی؛ مردم را به رای ندادن تشویق کنند. 

هرچند تلاش های شبانه روزی شبکه های مختلف در فضای مجازی نتوانست مانع حضور مردم شود. 

در زمان تبلیغات انتخابات علی رغم ورود موج سرما و یخبندان در سراسر کشور، مردم با حضور در ستاد تبلیغاتی پاسخ روشنی به دشمنان داده اند. 

مردم استان مازندران هم همانند سال های گذشته با حضور در ستاد انتخاباتی داوطلبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به دنبال فرد توانمند برای خانه ملت بودند تا صدای انها و پیگیر مطالبات به حق آنها باشد. 

اختصاص ۲۰۴ شعبه اخذ رای در شهرستان قائمشهر 

در فاصله ۲۴ ساعت مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ۲۰۴ شعبه اخذ رای آرا مردم همیشه در صحنه قائمشهر را جمع آوری می کنند.

از مجموع ۲۰۴ شعبه اخذ رای ؛ ۱۱۲ شعبه در شهر قائمشهر ، ۱۰ شعبه در شهر ارطه و ۸۲ شعبه هم در سطح روستاهای این شهرستان مستقر خواهند شد.

برای سهولت و رفاه حال رای دهندگان در روز ۱۱ اسفند ۳۴ صندوق این حوزه به صورت سیار اقدام به اخذ رای از مردم می شود.

در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه  ،سوادکوه شمالی ، سیمرغ و جویبار ۳۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستنند که ۲۴۰ هزار نفر آنها مربوط به شهرستان قائمشهر می شود .

 

در حال حاضر ۷۰ نفر در حوزه انتخابیه قائم شهر ،  سوادکوه ،  سوادکوه شمالی ، سیمرغ و جویبار نامزد انتخابات مجلس دوازدهم هستند که با آرای مردم دو نماینده از این حوزه انتخابیه  به مجلس شورای اسلامی دوازدهم  راه خواهند یافت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار