اجرای ۲۰۰ پروژه عمرانی در حوزه موقوفات مازندران\
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اعلام کرد:

اجرای ۲۰۰ پروژه عمرانی در حوزه موقوفات مازندران

  • کد خبر: 2111535
  • چاپ
  • انتشار: 03 بهمن 1398 - 19:46

استناد نیوز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای ۲۰۰ پروژه عمرانی در حوزه بقاع متبرکه و موقوفات در استان خبر داد.

 

 به گزارش استناد نیوز، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی صبح پنجشنبه در دوره آموزشی مبلغان بومی استان مازندران که در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل برگزار شد، اظهار کرد: مازندران حدود ۸ هزار مکان مذهبی دارد که در این زمینه یکی از استان‌های شاخص کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مردم اعتقاد قوی به امامزادگان و بقاع متبرکه استان دارند، افزود: حدود ۲۰۰ پروژه عمرانی بقاع متبرکه و موقوفات در مازندران در حال اجراست که دارای طرح جامع هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه روحانیون بومی مستقر در بقاع متبرکه باید نیازهای روز جامعه و منطقه را بررسی کنند و به آن بپردازند، تصریح کرد: مسائل شرعی باید بین نمازهای یومیه در بقاع متبرکه به نمازگزاران بیان شود.

حیدری با بیان اینکه روحانیون نقش مهمی در بیان معارف دینی به مردم دارند، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های اوقاف با حضور روحانیون جهش بزرگی داشته است که شاهد اجرای نیات واقفین خیراندیش هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۶۷ مکان درمانی مازندران موقوفه است و این یعنی وقف در بخش‌های مختلف جامعه به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: اوقاف در خدمات‌دهی به نیازمندان در کنار کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارد و بر اساس نیت واقف اقدام به کمک به نیازمندان می‌کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار