\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

موج حمایت ها از علی بابایی کارنامی در انتخابات مجلس ساری و میاندورود

  • کد خبر: 2111852
  • چاپ
  • انتشار: 26 بهمن 1398 - 16:08

هرچه به زمان انتخابات نزدیک می شویم شور انتخاباتی بیشتر و با اعلام موضع شخصیت ها و چهره های مطرح و محبوب شهر ترکیب مجلس آینده روشن تر می شود

به گزارش استنادنیوز، تنها 5 روز به زمان آغاز انتخابات مجلس یازدهم در کشور باقی مانده است و در اکثر حوزه های انتخابیه رقابت اصلی بین چند کاندیدای مطرح بصورت جدی تری درحال پیگیری است.

در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود نامی که بیش از سایرین شنیده می شود «علی بابایی کارنامی» است، با آغاز تبلیغات قانونی کاندیداها شاهد موج حمایت ها از سوی چهره ها و نام های بزرگ سیاسی، اجتماعی، ورزشی این حوزه انتخابیه از بابایی هستیم.

نماینده جامعه کارگری استان مازندران در انتخابات مجلس یازدهم حوزه مرکز استان مازندران که به تنهایی از محبوبیت بالایی در بین مردم بخصوص قشر کارگری و طبقه به اصطلاح پایین شهری و روستایی برخوردار بود از ابتدا حمایت قاطع برادران نقیبی را به عنوان خانواده ای پاکدست و محبوب در ساری همراه خود داشت. خیلی زود محمدحسن محمدی کیادهی نماینده ادوار مختلف شورای شهر ساری نیز به این قافله اضافه شد.

اما موج حمایت ها از علی بابایی کارنامی پس از تایید نهایی صلاحیت ها آغاز شد، حمایت قاطع تعدادی از روسای هیئت های ورزشی و ورزشکاران استان مازندران و شهرستان ساری، فعالین اجتماعی آقایان و بانوان، حمایت بسیاری از اصناف و فعالین اقتصادی شهر و چهره ها و نام های آشنایی چون: فیض الله نفجم عضو سابق شورای شهر ساری، خانواده معظم شهید آقامیری از بزرگان شهرستان، موسی داداشی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان ساری، سخنرانی و حمایت قاطع نصرالله دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران و همچنین حمایت سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی که از دید سیاسی وسیع و محبوبیت فراوانی برخوردار است و بسیاری دیگر، ضمن اینکه این اعلام حمایت ها همچنان ادامه دارد و هر روز شاهد اقبال بیشتر به علی بابایی کارنامی هستیم.

در صورت ادامه این روند اعلام حمایت ها و حفظ اقبال عمومی باید گفت این تصمیم مردم است تا تغییری به نفع خود در دوم اسفندماه پای صندوقهای رای رقم زده و نماینده ای از جنس خودشان را راهی بهارستان کنند تا صدای رسای آن ها در صحن مجلس باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار