یازده مرحله ضدعفونی در روستای سراج کلا قائمشهر انجام شد / پخت 240 کیلو مربا هویج\
  • فاطمه اسماعیلی دهیار سراج کلا؛

یازده مرحله ضدعفونی در روستای سراج کلا قائمشهر انجام شد / پخت 240 کیلو مربا هویج

  • کد خبر: 2111943
  • چاپ
  • انتشار: 24 فروردين 1399 - 23:06

دهیار روستای سراج کلا شهرستان قائمشهر از یازده مرحله ضدعفونی در سطح این روستا خبر داد و گفت : در اعیاد شعبانیه 240 کیلو مربا هویج با کمک اهالی محل در سه مرحله پخت و در بین نیازمندان توزیع شد .

به گزارش استناد نیوز ؛ فاطمه اسماعیلی با بیان اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا یازده مرحله ضدعفونی در سطح این روستا انجام شده است، افزود : یک مرحله ضدعفونی در روستای افراکتی و شهرک نیکان هم انجام شده است .
وی با اشاره به اینکه از اوایل اسفندماه تاکنون چند تن از اهالی این روستا در حال دوخت ماسک و گان بهداشتی هستند ، گفت : تاکنون دو مرحله ماسک بهداشتی در بین اهالی روستای سراجکلا ، مغازه داران ، نانوایی ها و غیره توزیع شده است .
دهیار روستای سراج کلا قائمشهر از توزیع یک مرحله ماسک بهداشتی در بین اهالی روستای افراکتی خبر داد و افزود :به منظور مقابله با ویروس کرونا ، بسته های فرهنگی بهداشتی در این روستا توزیع شده است و همچنین با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان سبد کلا در این روستا تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود .
اسماعلیی در پایان با اشاره به اینکه در اعیاد شعبانیه 240 کیلو مربا هویج در سه مرحله پخت و در بین نیازمندان توزیع شده است ، گفت :به منظور مقابله با ویروس کرونا و کمبود خون ، اهدای خون توسط برادران و خواهران بسیجی روستای سراجکلا در سازمان انتقال خون انجام شده است .

دهیار سراج کلا

دهیار سراج کلا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار