متن بیانیه ای که انوشه انصاری نماینده اصغر فرهادی در اسکار 2017 خواند\
  • مراسم اسکار 2017

متن بیانیه ای که انوشه انصاری نماینده اصغر فرهادی در اسکار 2017 خواند

  • کد خبر: 211351
  • چاپ
  • انتشار: 09 اسفند 1395 - 13:05

در مراسم اسکار پس از اهدای جایزه بهترین فیلم خارجی به فیلم فروشنده بیانیه اصغر فرهادی توسط انوشه انصاری قرائت شد

به گزارش استناد نیوز، متن سخنان اصغر فرهادی که توسط انوشه انصاری نماینده فرهادی در مراسم اسکار 2017 خوانده شد به شرح زیر است:

 

«افتخار بزرگی‌ست که برای دومین بار این جایزه با ارزش را دریافت می‌کنم. از اعضای آکادمی، گروهم در ایران، تهیه‌کننده‌ام «الکساندر ماله‌-گی» و پخش‌کنندگانم «کوهن مدیا» و «آمازون» تشکر می‌کنم. همچنین سپاسگزارم از همبستگی دیگر کاندیداهای بهترین فیلم خارجی.

متاسفم که امشب در کنار شما نیستم، من به احترام مردم کشورم و شش کشور دیگر که با قانون غیرانسانی منع ورود مهاجران مورد بی‌احترامی واقع شدند به آمریکا نیامدم.

تقسیم‌بندی جهان به ما و دشمنان ما توسط سیاستمداران افراطی، باعث ترس می‌شود، ترسی که توجیهی‌ست دروغین برای خشونت‌ها و جنگ‌ها. جنگ‌هایی که مانع بزرگی بوده‌اند برای رسیدن به دموکراسی و رعایت حقوق بشر در کشورهایی که مورد تهاجم واقع شده‌اند.

سینماگران می‌توانند با چرخش دوربین‌هایشان به مشترکات انسانی، کلیشه‌هایی که از ملیت‌ها و ادیان مختلف ساخته شده است را بشکنند و زمینه‌ همدردی و به دنبال آن همبستگی مردمان جهان را فراهم کنند. همدردی چیزی‌ست که ما امروز بیشتر از هر زمان به آن نیازمندیم.»



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار