سقف حقوق ها همان 12 میلیون و 600 هزار باقی مانند / مدیران مستثنی نیستند\
  • عقب نشینی مجلس از مصوبه خود

سقف حقوق ها همان 12 میلیون و 600 هزار باقی مانند / مدیران مستثنی نیستند

  • کد خبر: 211399
  • چاپ
  • انتشار: 14 اسفند 1395 - 21:07

پس از سر و صدای فراوان افزایش سقف حقوق دریافتی مدیران ارشد و قرار گرفتن مدیران در جمع مستثنی ها، امروز مجلس از مصوبه خود عقب نشینی کرد.

به گزارش استناد نیوز، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه صحن علنی عصر امروز (شنبه 14 اسفند ماه) پارلمان با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشت خانه ملت به مصوبه قبلی خود درباره سقف حقوق مدیران کشور، اظهار داشت: نمایندگان پیش از این در برنامه ششم توسعه، سقف دریافتی حقوق‌بگیران را ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین کرده بودند و ۴ گروه مشاغل تخصصی، مشاغل عملیاتی، مناطق مرزی و مناطق محروم را از این سقف مستثنی کرده بودند که در مصوبه بعدی مدیران نیز به جمع مستثنی شده‌ها اضافه شدند.

وي ادامه داد: اما امروز با اصلاح مصوبه مجلس سقف دریافتی همه حقوق‌بگیران از جمله مدیران ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.

نماينده مردم همدان همچنین گفت: بر این اساس، سقف حقوق دریافتی ۴ گروه مستثنی شده از جمله مشاغل تخصصی، مشاغل عملیاتی، مناطق مرزی و مناطق محروم 30 درصد بیش از سقف دریافتی همه حقوق‌بگیران خواهد بود و سقف دریافتی آنان حدود ۱۶ میلیون تومان تعیین شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار