پیش بینی وضعیت آب و هوای ساری تا سیزده بدر\

پیش بینی وضعیت آب و هوای ساری تا سیزده بدر

  • کد خبر: 211570
  • چاپ
  • انتشار: 07 فروردين 1396 - 23:36

یکی از مهمترین موضوعاتی که برای گردش روز 13 فروردین تعیین کننده است، وضعیت آب و هوایی و شرایط جوی آن روز است، در ادامه به بررسی وضعیت جوی شهرستان ساری در روزهای آینده تا 13 فروردین می پردازیم

 به گزارش استناد نیوز، پیش بینی های صورت گرفته بر اساس نقشه های هواشناسی شهرستان ساری برای روزهای آینده به شرح زیر است:

 

سه شنبه، 8 فروردین 96 : برای فردا، مرکز استان مازندران روزی نیمه ابری را تجربه خواهد کرد، حداکثر دما در این روز 24 درجه سانتی گراد خواهد بود. اما با غروب خورشید ابرهای غلیظ آسمان ساری را فرا خواهد گرفت و در شب کاملا آسمان ابری خواهد بود.

چهارشنبه، 9 فروردین 96 : روز چهارشنبه هم نیمه ابری پیش بینی شده با این تفاوت نسبت به روز قبل که مقدار ابرها در آسما بیشتر خواهد بود و دمای هوا هم حدود 7 درجه خنکتر می شود، در ساعاتی از بعد از ظهر لایه های سنگین ابر آسمان را می پوشاند که مجددا پس از ساعاتی از غلظت آنها کاسته می شود.

پنجشنبه، 10 فروردین 96 : برای این روز هم پدیده خاصی را شاهد نخواهیم بود و آسمان مانند روز چهارشنبه در غالب ساعات نیمه ابری پیش بینی شده است.

جمعه، 11 فروردین 96 : نقشه های هواشناسی نشان می دهند، روز جمعه در ساری آسمان غالبا صاف تا نیمه ابری خواهد بود و این شرایط تا غروب خورشید ادامه خواهد یافت، اما رفته رفته ابرها آسمان را پوشانده و بارش باران آغاز خواهد شد و شبی بارانی برای جمعه در ساری پیش بینی شده است. ضمن اینکه انتظار می رود شدت بارش ها هم چشمگیر باشد!

شنبه، 12 فروردین 96 : روز شنبه کاهش دمای هوا را انتظار داریم بطوری که بیشینه و کمینه دمای هوا در این روز 13 و 5 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است. بارندگی پراکنده در ساعاتی از شبانه روز رخ خواهد داد.

یکشنبه، 13 فروردین 96 : برای روز سیزده بدر هم احتمال بارش پراکنده باران و رگبارهایی به صورت مقطعی وجود دارد که در ساعات پایانی روز و غروب آفتاب بر تداوم بارش ها افزوده می شود. همچنین احتمال رعد و برق هم در این روز وجود دارد و دمای هوا هم در گرمترین ساعات از 11 درجه سانتی گراد تجاوز نخواهد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار