ماجرای احضار شهربانو منصوریان به دادسرا از زبان خودش و توضیحات دادگستری\
  • اهدای مدال به روحانی یا تجمع غیرقانونی؟

ماجرای احضار شهربانو منصوریان به دادسرا از زبان خودش و توضیحات دادگستری

  • کد خبر: 211895
  • چاپ
  • انتشار: 21 خرداد 1396 - 13:47

ماجرای اهدای مدال شهربانو منصوریان و فعالیت در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور و احضار او به دادسرا موضوعیست که در روزهای اخیر به آن پرداخته شده است

به گزارش استناد نیوز، در روزهای گذشته شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان مدعی شد: از روزی که مدالم را به رییس جمهور تقدیم کرده ام هر روز یک اتفاق می افتد. تا اینکه من را به دادسرا احضار کردند!

عضو تیم ملی ووشو ایران که در انتخابات رباست جمهوری دوازدهم به نفع حسن روحانی فعالیت انتخاباتی داشته است، این موضوع را دلیل احضارش به دادسرا می داند و معتقد است همه این داستان ها از ماجرای اهدای مدالش به رئیس جمهور محبوبش آب می خورد!

درحالی که دادگستری اصفهان هرگونه ارتباط پرونده قضایی شهربانو منصوریان با اهدای مدال به روحانی را رد کرده است و احضار به دادسرا را به اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق هیاهو و ایجاد تجمعات غیرقانونی اعلام کرده است، شهربانو منصوریان می گوید: می گویند ما باعث شده ایم که شهر شلوغ شود. البته شلوغی هم که می گویم مقابل در ستاد و خوشحالی برای رییس جمهور شدن آقای روحانی بود نه چیز دیگری.

این قهرمان جهان با اعلام اینکه می گویند شاکی پرونده نیروی انتظامی است، ادامه داد: بسیاری از دوستانم به قید وثیقه آزادند و به من نیز گفته اند اگر برای احضاریه بعدی به دادگاه نروم من را 10 میلیون جریمه می کنند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار