روز تلخ کشتی فرنگی و محمد بنا در المپیک ریو / حذف باباجان زاده و اخلاقی\
  • روز دوم کشتی فرنگی در المپیک

روز تلخ کشتی فرنگی و محمد بنا در المپیک ریو / حذف باباجان زاده و اخلاقی

  • کد خبر: 21210
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1395 - 01:53

پس از حذف سوریان در روز اول مسابقات کشتی فرنگی المپیک امروز هم 2 کشتی گیر دیگر ما عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند و نتوانستند به مدال برسند.

به گزارش استناد نیوز، بشیر بابجان زاده کشتی گیر بابلی وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی در دور اول کشتی گیر چین را مغلوب کرد ولی در مرحله بعدی در مقابل کشتی گیر آلمانی مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل رضا کایالپ از ترکیه بشیر هم از گردونه رقابت ها حذف شد.

 

حبیب‌الله اخلاقی هم که امروز در اولین کشتی موفق شده بود 10 بر 0 حریف صرب خود را شکست دهد در کشتی دوم برابر کشتیگیر روس نتیجه را با ضربه فنی واگذار کرد و با سعود این کشتی گیر به فینال به گروه بازنده ها راه یافت تا بتواند به مدال برنز برسد. اخلاقی در دور اول از مرحله شانس مجدد مسابقات دسته 85 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2016 ریو موقث شد سامان طهماسبی، کشتی‌گیر ایرانی کشور آذربایجان در مغلوب کند اما در مرحله بعدی مقابل دنیس ماکسیمیلیان کودلا از آلمان قرار گرفت و با نتیجه یک بر یک شکست خورد.

این شکست باعث شد اخلاقی یک قدم مانده به مدال برنز المپیک از این بازی‌ها حذف شود تا پس از حذف حمید سوریان در 59 کیلوگرم و بشیر باباجان‌زاده در 130 کیلوگرم، سومین فرنگی‌کار کشورمان باشد که با بازی‌های المپیک وداع می‌کند.

 

تا اینجای کار کشتی فرنگی ایران و محمد بنا که در المپیک قبلی شگفتی ساز شده بودند و 3 طلای تاریخی برای ایران کسب کردند در 4 وزن اولی که به روی تشک رفتند تنها یک مدال برنز توسط سعید عبدولی بدست آوردند و به نوعی ناکام بودند و حالا چشم امید محمد بنا و کشتی فرنگی به روز آخر رقابت هاست، جایی که 2 کشتی گیر قدرتمند ما که قهرمان المپیک 2012 لندن هم بودند یعنی امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم و قاسم رضایی در 96 کیلوگرم بر روی تشک می روند تا شاید با کسب حداقل یک مدال طلا کشتی فرنگی را از ناکامی نجات دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار