در تیم نساجی قرارداد های نجومی بسته نشد / مردادماه برای اردوی یک هفته ای نساجی به قائمشهر می آید\
  • مدیرعامل نساجی در نشست خبری؛

در تیم نساجی قرارداد های نجومی بسته نشد / مردادماه برای اردوی یک هفته ای نساجی به قائمشهر می آید

  • کد خبر: 212194
  • چاپ
  • انتشار: 19 تیر 1396 - 14:32

نساجی مازندران، تیم محبوب قائمشهر هفته اول مرداد برای برپایی اردویی یک هفته ای میهمان قائمشهر خواهد بود! تغییر موضع نسبت به هواداران پس از مصاحبه های تند

به گزارش استناد نیوز، علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: تیم فوتبال نساجی مازندران تا روز جمعه در اردوی سرعین به‌سر می‌برد و هفته نخست مرداد برای برپایی اردویی یک هفته ای به قائمشهر می آییم،

وی ادامه داد: هنوز تیم را کامل نکرده ایم و درحال جذب بازیکنان مورد نظر هستیم، تیم روند رو به رشد خوبی را تجربه می‌کند و این روند مطابق برنامه‌ریزی‌های باشگاه پیش می رود و امیدواریم در فصل جدید تیم خوبی داشته باشیم.

امیری در خصوص بودجه باشگاه و شایعه قراردادهای نجومی نیز گفت:با توجه به بودجه مصوب، سعی کردیم یک تیم منسجم و خوب ببندیم و هیچ قرارداد نجومی در تیم نساجی به امضاء نرسیده است و بازیکنانی را جذب کردیم که گره‌گشا و همانند یک سرباز در اختیار تیم باشند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن درخواست از هواداران برای حمایت از نساجی گفت: صاحبان اصلی تیم فوتبال نساجی، مردم قائم‌شهر هستند، از هواداران می‌خواهیم که مانند همیشه حمایت‌های لازم را از تیم داشته باشند و به حاشیه‌ها و حاشیه پردازی‌ها دامن نزنند.

گفتنی است، این مواضع اخیر مسئولان باشگاه نساجی پس از مصاحبه تند پس از عدم موفقیت در فصل گذشته و ربط دادن عدم صعود نساجی به برخی هوادارن و تصمیم برای انتقال تمرینات باشگاه به تهران، صورت می گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار