تقویت خانواده یکی از محورهای مهم خدمت در دولت دوازدهم است\
  • حسین زادگان؛

تقویت خانواده یکی از محورهای مهم خدمت در دولت دوازدهم است

  • کد خبر: 212413
  • چاپ
  • انتشار: 21 اسفند 1396 - 09:26

استنادنیوز؛ احمد حسين زادگان در ديدار با بانوان شاغل در استانداري، با بيان اين حضرت فاطمه (س) الگويي كامل براي زنان جامعه اسلامي است، گفت: بانوان جامعه ما بايد آن بانوي بزرگ اسلم را بعنوان الگوي تفكر و رفتار خود قرار دهند.

 معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران با اشاره به اينكه خانواده سالم تعاریف مشخصی دارد، تصريح نمود: محوریت خانواده به عنوان کانون تعالی و رشد در نزد همه دنیا مورد توجه قرار دارد و هرچقدر جوامع آسیب های اقتصادی و اجتماعی بیشتری را متوجه می شوند بیشتر به اهمیت خانواده پی می برند.

حسين زادگان با اشاره با تاكيد بر اين كه مديران بايد در تحقق سهم ۳۰ درصدی بهره گيري از ظرفيت بانوان در پست هاي مديريتي اهتمام ويژه داشته باشند،گفت: با حمایت استاندار و مسئولان استانی واگذاری مسئولیت ها به بانوان درمازندران اجرایی می شود تا شاهد پیاده سازی سیاست های دولت در این عرصه برای شکوفایی استعدادهای بانوان باشیم.
وي در بخش ديگري از سخنانش با تاکيد بر نقش زنان در مديريت مسايل خانواده، اظهار کرد: نقش محوري زنان در تربيت فرزندان و بسياري ازشاخص هاي رفتاري و شخصيتي برجسته است.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران، با بيان اين كه تقویت خانواده یکی از محورهای مهم خدمت در دولت دوازدهم است که در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بر آن تاكيد شده است، خاطرنشان كرد: زنان شاغل علاوه بر تکاليف همسرداري و خانوادگي ماموريت هاي شغلي نيز برعهده دارند بنابراين توجه به نشاط اجتماعي و سلامت آنان امري ضروري است.
وي با بيان اينكه ورزش علاوه بر سلامت جسم، در شادابي روان هم تاثير شگرف دارد، افزود: اختصاص زمان و مكان براي ورزش بانوان در استانداري بصورت پایلوت اجرا مي شود.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران با بيان اينكه این طرح از استانداري آغاز و در تمامي ادارات اجرا خواهد شد تاكيد كرد: امیدواریم با کمک این طرح نشاط در بانوان ايجاد شده و در نهايت خانواده و جامعه اي با نشاط داشته باشيم.
حسين زادگان ضمن تقدير و تشکر از زحمات و تلاش هاي بانوان شاغل در استانداري، ابراز کرد: وظيفه شناسي، داشتن وجدان کاري و تعامل و برخورد شايسته با مردم بايد سرلوحه کار کارکنان باشد.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران تاكيد كرد: برگزاري بيشتر اين نشست ها و همچنين نشست هاي تخصصي با حضور بانوان بايد در دستور کار دفتر امور بانوان و خانواده استانداري قرار گيرد.
وي با اشاره به ويژگي ممتاز بانوان ايران اسلامي در عرصه هاي مديريتي در حوزه هاي مختلف اظهار داشت: آنچه مشخص است بانوان در پذيرش مسئوليت ها ريزبين تر، علاقه‌مند‌تر، عاطفي‌تر و دلسوزترند و اين ويژگي ها در پيشبرد بسياري از امور كارساز خواهد بود.
وي با بيان اين كه واگذاری مسئولیت ها یک رویکرد دینی دارد، خاطر نشان كرد: توانمندسازی زنان، حساس سازی سیاست گذاران کشوری و استانی برای واگذاری مسئولیتها و تحقق عدالت جنسیتی را با جدیت دنبال مي كنيم .
حسين زادگان با اشاره به اينكه زنان با حضور موثر در عرصه هاي مختلف اعتقادي، ديني، اجتماعي و فرهنگي نقش اساسي در ثبات و پايداري جامعه دارند، اظهار داشت:با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های خانواده برای رفع مشکلات و آسیب های این نهاد مهم و تاثیرگذار اقدام شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار