وزارت دفاع جزو تولیدکنندگان بزرگ کشور است\

وزارت دفاع جزو تولیدکنندگان بزرگ کشور است

  • کد خبر: 212483
  • چاپ
  • انتشار: 22 فروردين 1397 - 07:52

استنادنیوز؛ سرتیپ امیرحاتمی، مهم‌ترین وظیفه و برنامه تولیدکنندگان که وزارت دفاع هم جزو تولیدکنندگان بزرگ کشور است را رقابت‌پذیر کردن کالاهای تولیدی دانست و افزود: این اقدام از طریق ارتقای کیفیت و کاهش قیمت اتفاق خواهد افتاد.

وزیر دفاع در حاشیه ستاد اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران شعار انتخاب‌شده سال را مهم برشمرد و اظهار کرد: همه ایرانیان شامل تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف‌کنندگان برای تحقق این شعار وظایف خاص خود را دارند.

وی مهم‌ترین وظیفه و برنامه تولیدکنندگان که وزارت دفاع هم جزو تولیدکنندگان بزرگ کشور است را رقابت‌پذیر کردن کالاهای تولیدی دانست و افزود: این اقدام از طریق ارتقای کیفیت و کاهش قیمت اتفاق خواهد افتاد.

وزیر دفاع و پشیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه وزارت دفاع به دلیل شرایط خاصی که کشور در حوزه دفاع دارد، برنامه رقابت‌پذیری تولیدات خود را از گذشته دنبال می‌کرده است، تصریح کرد: درصدد هستیم، امسال برنامه‌های کیفی‌بخشی تولیدات را ادامه داده تا خروجی کار که در اختیار کشور قرار می‌گیرد کالاهای دلچسب‌تر به لحاظ کیفیت و قیمت باشد.

حاتمی به گزارش ارائه‌شده در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان در مورد اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: طبق گزارش ارائه شده استان زنجان در اغلب برنامه‌ها جلوتر است.

وزیر دفاع و پشیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری هم استان زنجان خوب عمل کرده است، صادرات و کسب درآمد ارزی را از دیگر موفقیت‌های این استان در حمایت از کالای تولید ایرانی ذکر کرد و افزود: با این اقدامات می‌توان بازار خوبی را برای تولیدکنندگان ایران فراهم کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار